بازسازي ترموکوپل‌هاي بليدپت و ديسکويتي انجام شد

بازسازي ترموکوپل‌هاي بليدپت و ديسکويتي انجام شد

اين تجهيزات شامل ترموکوپل‌هاي بليدپت و ديسکويتي بوده که تعداد 18 ترموکوپل بليدپت و 6 عدد ترموکوپل ديسکويتي و لوله‌هاي غلافشان تخريب گرديد که با همت و تلاش کارکنان نيروگاه سيکل ترکيبي قم بازسازي گرديد.

در مرحله اول، اقدام به دمونتاژ قطعات معيوب توسط کارکنان بخش ابزاردقيق و مکانيک صورت پذيرفت و تمامي 18 ترموکوپل به همراه لوله غلاف و گلويي آن از محل خارج گرديد.

در بازسازي لوله‌هاي غلاف ترموکوپل‌هاي بليدپت و ديسکويتي طي يک کار گروهي ميان کارکنان بخش ابزاردقيق و بخش مکانيک واحد تعميرات نيروگاه قم، جهت رسيدن به بالاترين کيفيت و دقت و در عين حال صرف کمترين هزينه و با استفاده از قطعات و تجهيزات داخلي موجود در نيروگاه، با بالاترين سرعت ممکن انجام پذيرفت که در نوع خود امري کم نظير مي‌باشد.

در پايان، ترموکوپل‌هاي بليدپت و ديسکويتي در حمام روغن تست شده تا از صحت عملکرد آنها اطمينان حاصل گردد که مقادير خروجي آنها با کاليبراتور مرجع مقايسه گرديده که اختلاف مقادير بسيار ناچيز مي‌باشد.

در نهايت غلاف‌هاي بازسازي شده بر روي واحد مونتا‍ژ گرديد که طي فرايند استارت واحد هر گونه ايراد و اشکال عملکردي برطرف و هم اکنون طبق داده‌هاي واحد بهره‌برداري مورد خاصي در عملکرد ترموکوپل‌ها وجود ندارد.

لینک اصل خبر در سایت نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    منبع خبر

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات