تدوين بودجه ي عملیاتی برای سال آینده سازمان

تدوين بودجه ي عملیاتی برای سال آینده سازمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، بودجه سال 99 سازمان را بودجه ای عملیاتی خواند که باید بر اساس برنامه ای مفصل و دقیق تنظیم شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی سالاری در جلسه ماهیانه هماهنگی با مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان ها گفت: خوشبختانه برگزاری این جلسات و همچنین انتصاب خانم مشکوه به عنوان مدیر هماهنگی دفاتر ، بسیار مؤثر واقع شده و امروز شاهد آن هستیم که تمامی دغدغه های سازمان در خصوص دفاتر به خوبی در حال پیگیری است.
سالاری با اشاره به ذهنیت نه چندان مثبتی که از گذشته در زمينه فعالیت های این سازمان در مردم ایجاد شده افزود: امروز لازم است به واسطه قوانین محکمی که جایگاه سازمان را تثبیت می کند و همچنین به پشتوانه 7000 مهندس عضو سازمان و قابلیت هایی که در خود ایجاد کرده ایم، جایگاه خود را به گونه ای تثبیت کنیم که از سوی مردم، مسئولین و اعضای سازمان مورد پذیرش واقع شویم.
وی نسبت به انتصاب مهندس احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده ایشان در این زمینه ، شاهد اقدامات خوبی در جهت رفع چالش ها و ابهامات باشیم.
سالاري ادامه داد: بودجه سال 99 کاملاً عملیاتی خواهد بود و در همین راستا لازم است تا مدیران دفاتر نمایندگی با توجه به شناختی که نسبت به شهرستان خود دارند برای بوجه سال آینده برنامه ریزی کنند.
رئیس سازمان در ادامه سخنان خود به موضوعاتی از جمله برگزاری جلسه هم اندیشی با بخشداران و دهیاران منتخب، برگزاری مجمع عمومي فوق العاده سازمان در بهمن ماه سال جاری و برنامه های سازمان برای هفته مهندس اشاره کرد و از مدیران دفاتر نمايندگي خواست تا در خصوص این مسائل بحث و پیشنهادهاي خود را ارائه دهند.
زهرا مشکوه، مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی شهرستان ها نیز در این جلسه ضمن بیان اقدامات خود در زمينه مسائل مطرح شده، دغدغه اصلی سازمان را ایجاد وحدت رویه در خدمات مهندسی شهرستانها خواند و افزود: این کار همکاری مدیران ارشد سازمان و همه مدیران دفاتر نمايندگي شهرستان ها را می طلبد و لازم است دفاتر تلاش کنند در سه ماهه پایانی سال با ثبت کامل پرونده های خود در سامانه خدمات مهندسی ، نحوه کار و نقاط ضعف آن را شناسایی کنند تا بتوانیم در سال آينده فرايند آن را بهبود بخشیم.
گفتنی است در ادامه جلسه مذکور، خانی مدیر آموزش ، برنامه ريزي و سيستم هاي سازمان با ارائه گزارشی به تشريح عملكرد درآمد وهزينه شهرستان ها در سال 98 و پیش بینی بودجه آنها برای سال 99 پرداخت و مدیران دفاتر نمايندگي نیز در خصوص مسائل مطرح شده و همچنین مباحث مربوط به حوزه شهرستان خود بحث و تبادل نظر کردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات