عملیات محلول پاشی در مسیرهای حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

عملیات محلول پاشی در مسیرهای حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، نیروهای نواحی سه گانه خدمات شهری این منطقه با توجه به بارش برف سنگین شب گذشته، برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان با انجام عملیات محلول پاشی سریع و به موقع، اقدام به برف روبی و یخ زدائی معابر کردند.

مسیر کمربندی میانی، اطراف کانال ساری زمی از شهرک آزمایش تا میدان سجادیه، خیابان آزادی و بلوار ۲۹ بهمن و... توسط نیروهای خدماتی ناحیه ۱، رمپ های میدان افلاک نما و شبدری ائل گلی، بلوار دکترحسابی و تمامی باندهای جاده ائل گلی و... توسط نیروهای ناحیه ۲ و باندهای بلوار بهشت یاغچیان و بلوار فتح از ابتدا تا انتهای آن، بلوار آیت الله ملکی از ابتدای جاده باسمنج تا مقابل پارک شمیم پایداری و... از سوی کارگران ناحیه ۳، برای تردد آسان شهروندان و جلوگیری از یخ بستن معابر، محلول پاشی و برف روبی شد.

بنابه این گزارش، همچنین در فعالیتی مشابه تلاشگران نواحی سه گانه خدمات شهری منطقه دو تبریز برای تسهیل رفت و آمد شهروندان از نخستین ساعات بارش برف سنگین شب گذشته، عملیات برف روبی پیاده روها و معابر فرعی را به اجرا درآورده اند که این عملیات همچنان در سطح حوزه و در کلیه ورودی روگذرها و زیرگذرهای منطقه و پل های عابرگذر تداوم دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات