مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه  ...

مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه ...

مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد معارفه شد

طی مراسمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد معارفه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد با حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش های حسین مختاری، مدیرعامل سابق این سازمان گفت: جوان بودن سازمان مدیریت حمل و نقل بار و نوع طراحی ابتدایی آن با سایرحوزه ها در ساختار و شخصیت سازمان تاثیر گذار بوده است.
وی افزود: طی سال های گذشته برای ارتقاء این سازمان زحمات زیادی کشیده شده است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید نیز این روند با سرعت بیشتر ادامه داشته باشد.
شهردار مشهد اضافه کرد: حفظ ساختار و شخصیت نسبتا مدرن و همچنین نقش مدیریتی که سازمان در حوزه های ترافیکی و زیست محیطی دارد باید در جهت شکوفایی خدماتی این سازمان به صورت تخصصی به شهروندان ارائه دهد و مورد توجه قرار گیرد.
کلائی ادامه داد: موضوعی که بر آن تاکید داریم این است که در انجام وظایف سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، بحث شهرهوشمند و پیش روندگی در مرزهای دانش جدی گرفته شود .
جابه جایی مدیران یکی از اصول مدیریت نوین است
در ادامه این مراسم مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تقدیر از تلاش های مدیر عامل سابق سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طی ۵سال گذشته و به ویژه ۲.۵ سال اخیر از دوره پنجم شورای شهر اقدامات خوبی در این سازمان انجام شده است.
وی تصریح کرد: جابه جایی مدیران یکی از اصول مدیریتی نوین است و باید اجازه داد مدیران جدید با افکار و نیروی تازه در راستای شکوفایی بیشتر سازمان حرکت کنند.
رضایت مردم از اقدامات حوزه عمران و حمل ونقل
علیرضا شهریاری، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه مردم از اقدامات و تحولاتی که در حوزه عمران و حمل ونقل و ترافیک انجام شده رضایت دارند، اظهار کرد: سخت است تکریم از فردی که پنج سال در سازمان حمل ونقل وبار درون شهری زحمت کشیده و تلاش کرده است اما با این حال نوآوری در مدیریت می تواند در فعالیت سازمان تاثیر گذار باشد.
وی افزود: از اختیارات شهردار و مدیر هر سازمانی است که نسبت به انتخاب و تغییر مدیران خود اقدام کند و شورای شهر تنها می تواند در این زمینه مشورت داده و نظارت کند، اما درمجموع این شهردار است که باید نیروهای خود را انتخاب کند و ما نیز از انتخاب شهردار مشهد حمایت می کنیم و امیدواریم این انتخاب به نفع شهر باشد.
همچنین حسین مختاری، مدیرعامل سابق سازمان حمل ونقل باردرون شهری شهرداری مشهد گفت: از حسن اعتماد و همراهی که طی مدت خدمت در این حوزه داشته ام تشکر و از تلاش های همکارانم در سازمان که افرادی جوان، خلاق و پرتلاش هستند سپاسگذارم.
گفتنی است؛ در این مراسم حسین مختاری، مدیرعامل سابق سازمان تکریم و علی باخرد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معارفه شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات