لزوم توسعه فضاهای ورزشی در مرکز استان

لزوم توسعه فضاهای ورزشی در مرکز استان

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری ساری، در روزهایی که ورزشکاران شهرهای مختلف استان مازندران خود را برای رساندن به سکوهای قهرمانی آماده می‌کنند و از همه مهم تر، در آستانه المپیک، تلاش‌های این ورزشکاران برای گرفتن سهمیه المپیک افزون تر می‌شود ، حمایت همه جانبه از ورزشکاران همواره در دستور کار مدیریت شهری در مرکز استان قرار داشته است.

عباس رجبی شهردار ساری از آغاز فعالیتش در مسند شهرداری مرکز استان با حمایت‌ از ورزشکاران نشان داد که برای توسعه ورزش استان، گام‌های موثر و مثبتی را بر می‌دارد.

بعد از تجلیل از قهرمانان ساروی در رشته‌های مختلف ورزشی که به عنوان سرمایه‌های ملی در میادین بین‌المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در می‌آورند ، اینک عباس رجبی شهردار ساری به سالن‌های ورزشی در مرکز شهر رفت و از نزدیک شاهد تمرینات ورزشکاران بود و نیازمندیهای آنان را احصاء کرد.

او معتقد است در کنار عمران ، آبادانی و پیشرفت شهری و امورات مختلف خدماتی و رفاهی در عرصه‌های ورزشی نیز باید گام‌های مثبتی برداشت و رویکرد جدیدی را در زمینه حمایت از گسترش ورزش در شهر ساری آغاز کرد.

برادران دلیری هم که نقش بسزایی در پیشرفت چند سال اخیر ورزش استان داشته اند، شهردار جوان را در این بازدید همراهی کردند. رجبی به سالن ورزشی تختی ساری رفت و بر همکاری و همراهی شهرداری ساری در جهت تجهیز امکانات این مکان ورزشی تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات