تصویب نهایی لایحه درآمد پایدار و اجرای مدیریت یکپارچه شهری پاسخ مناسبی به شرایط ویژه فعلی است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصد و پنجمین نشست شهرداران کلانشهرها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم یزد از خاک کویر، ارزشی خلق کردند که امروز تمام جهان به آن می‌بالد و جهانیان از آن بهره می‌برند.
غلامعلی سفید با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم تمرکز گرایانه مشکلات فعلی را رفع کنیم، موفقیت‌ زیادی حاصل نخواهد شد، گفت: تصویب نهایی لایحه درآمد پایدار و اجرای مدیریت یکپارچه شهری حداقل در کلانشهرها پاسخ مناسبی به شرایط ویژه و بحرانی فعلی است.
وی با بیان اینکه موضوع مهاجرت برای شهرها مسئله مهمی است، ادامه داد: در شهر و استان یزد حدود ۱۰ درصد اتباع بیگانه حضور دارند و این بی برنامگی در مهاجرت، هرگونه برنامه‌ریزی شهری را مختل می‌کند.
سفید گفت: نمی‌توان این حجم مهاجرت را به ویژه در کلانشهرها روز به روز شاهد باشیم چرا که باید برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم تا نتایجی که مد نظر است را در حوزه‌های مختلف به دست آوریم.
وی افزود: در این دوره شورا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به مسائل فرهنگی، نشاط اجتماعی، احیای بافت تاریخی، معماری ملی و بومی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در این مسیر اقدامات زیادی نیز صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در زمینه گردشگری نیز اقدامات ویژه‌ای انجام شده و مثلث گردشگری بین یزد، شیراز و اصفهان در حال تقویت است چراکه توجه به آن می‌تواند زمینه توسعه همه جانبه شهر را فراهم کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات