مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب منطقه ای قزوین

طی مراسمی با حضور رئیس حراست کل استان، مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو، مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای قزوین و مدیران حراست صنعت آب و برق استان مراسم معارفه مدیر حراست شرکت آب منطقه ای قزوین در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، دکتر امینی رئیس حراست کل استان قزوین با اشاره به اینکه باید مسیر کارآمدی دستگاههای اجرایی در کشور هموارتر گردد بیان داشت:  کارآمدی دستگاهها  نیازمند چشم انداز بلند مدت، همگرایی و هم افزایی است. لذا اگر مدیریت یک سازمان بخواهد در این مسیر حرکت کند باید همه توانمندی ها و ویژگی های کارکنان را بشناسد و در طراحی و رسیدن به اهداف نیز از یک سو روی نقاط قوت و از سویی دیگر روی نیازها و خواسته های به حق مردم تمرکز نماید تا بتواند به نقطه تعالی برسد.

مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان با اشاره به اینکه تعامل حراست با مدیریت موجب قوت قلب سازمان خواهد شد عنوان نمود: ارائه مشاوره امنیتی به سطوح مدیریتی از مهم ترین وظایف واحد حراست در هر سازمان می باشد. وی افزود: همدلی و صمیمیت افراد در سایه تفاهم در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان از مهمترین اولویت های مورد نظر حراست شرکت آب منطقه ای قزوین می باشد.

مهندس ملکی ادامه داد: از یک طرف منابع آب زیر زمینی و سطحی عمدتاً رو به کاهش است و  از طرف دیگر نیازهای آبی مردم روز به روز افزایش پیدا می کند که در این بین ساماندهی منابع آبی برای تأمین نیازهای مردم نیازمند برنامه ریزی است که یکی از  عوامل هماهنگ کننده و برنامه ریز در هر استان برای رسیدن به شرایط نرمال حراست آن سازمان می باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین تقویت و استقرار گروههای گشت و بازرسی، تهیه و نصب کنتورهای هوشمند حجمی، کنترل و مسلوب المنفعه نمودن چاههای آب فاقد پروانه بهره برداری، تغذیه مصنوعی و ... را از مهمترین پروژه های طرح های احیاء و تعادل بخشی آبخوان دشت قزوین برشمرد.

مهندس ملکی در ادامه به پروژه های مهم شرکت اشاره نموده و یادآور گردید: علیرغم مشکلات فراوانی که پروژه های عمرانی شرکت آب منطقه ای قزوین با آن رو به رو هستند از جمله تخصیص کامل و به موقع اعتبارات ولی همچنان عملیات اجرایی پروژه های طرح آبرسانی از سد طالقان به شهرهای و روستاهای استان قزوین، سد نهب و سد بالاخانلو در حال انجام می باشد.

در ادامه دکتر حسینی مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان داشت: حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی، حفاظت اسناد و حفاظت IT چهار بخش دفتر حراست هر سازمان می باشند. وی افزود: پیشرو بودن حراست در سازمان و انگیزه لازم برای کار کردن در این مجموعه از ویژگی های یک حراست خوب و موفق می باشد که این ویژگی های در شرکت آب منطقه ای قزوین رعایت شده است.

مهندس قربانی معاون امور هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو  با ذکر اینکه برای حفاظت و حراست از دستگاه  باید تمامی بخش ها و قسمت های مختلف سازمان بایکدیگر همکاری و هم افزایی داشته باشند افزود: حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه اداری است و وظیفه اصلی واحد حراست در هر سازمان مواظبت از سلامت کارکنان و انجام اقدامات پیشگیرانه می باشد.

دکتر رشوند مدیر حراست شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن تقدیر از تلاش های همکاران سابق ایجاد بستر امن جهت فعالیت همکاران با تعامل سازنده و با نهادهای نظارتی استان، شایسته سالاری در مجموعه، حفظ حریم خصوصی همکاران و رویکرد پیگیری در خصوص مسائل و مشکلات محتمل برای کارکنان را از مهمترین برنامه های دفتر حراست در این شرکت برشمرد.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای حسین زاده در زمان مسئولیت سرپرستی دفتر حراست، با صدور حکمی از طرف مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آقای رشوند به عنوان مدیر حراست این شرکت منصوب گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات