اطلاعیه مهم در خصوص کنترل مضاعف و پالایش تعداد کارهای همزمان نظارت

اطلاعیه مهم در خصوص کنترل مضاعف و پالایش تعداد کارهای همزمان نظارت

به منظور کنترل مضاعف و در راستای پالایش تعداد کارهای همزمان در دست اقدام مهندسان ناظر، از تاریخ ۲۱ دی ماه، گزارش تعداد پروژه های فعال مهندسان در کارتابل الکترونیک اعضای محترم سازمان نمایش داده می شود تا مهندسان ناظر به شرح زیر نسبت به اظهارنظر در خصوص این پروژه ها اقدام نمایند.


در این گزارش، وضعیت فرآیندهای نظارت نمایش داده شده؛ به صورت پیش فرض فعال است و جزء پروژه های فعال مهندسان لحاظ گردیده و خواهد شد، لذا مهندسان محترم ناظر پس از بررسی هر یک از فرآیند ها، برای اعلام پروژه هایی که غیرفعال بوده و یا فاقد قرارداد نظارت معتبر(تمدید شده) باشند، می بایست فرآیند موردنظر را انتخاب و به عنوان پروژه غیرفعال در سامانه ثبت نمایند.


مهلت اصلاح گزارش ارسالی به کارتابل الکترونیک اعضا تا پایان دی ماه خواهد بود و پس از بررسی اظهارنظرهای دریافتی از سوی اعضای سازمان، اقدامات بعدی صورت گرفته و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.


نکته:


۱. پروژه های غیرفعال و فاقد قرارداد معتبر، به پروژه‌هایی گفته می‌شود که آن پروژه در مدت زمان قرارداد اول به اتمام نرسیده و در حال حاضر فاقد عملیات ساختمانی بوده و قرارداد نظارت تمدید نگردیده است.


۲. پروژه هایی که دارای قرارداد معتبر بوده و مدت اولیه قرارداد به اتمام نرسیده باشد، جزء پروژه های فعال بوده و سازمان این پروژه ها را جزء پروژه های غیرفعال در نظر نمی گیرد و نیاز به انتخاب ندارد.



فیلم راهنما

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات