اجرای طرح‌های متنوع فرهنگی و خدماتی همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اجرای طرح‌های متنوع فرهنگی و خدماتی همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در جلسه شورای فرهنگی شهرداری منطقه ۴ با تشریح اقدامات دهه فجر، گفت: برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، خدماتی، زیباسازی و ورزشی همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.
او از نصب طاق‌نصرت در ورودی پل خلبان خبر داد و افزود: با اجرای موفق طرح طاق‌نصرت که سال گذشته بر روی پل سرداران فاتح نصب شد و با استقبال گسترده شهروندان همراه بود، امسال نیز با طرحی متفاوت بر روی پل خلبان یکی از فضاسازی‌های زیبای این ایام را در شهرمان شاهد خواهیم بود.
شهردار منطقه ۴ تبریز عنوان کرد: ۱۰۲ عدد میله پرچم بر روی پل خلبان  نصب شده و همزمان با دهه مبارک فجر پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می‌آید.
او در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم شهروندان و رفع نیازهای منطقه، گفت: دیدارهای مردمی منطقه در ایام‌الله دهه فجر، با مداومت و پیگیری مضاعف در مساجد برگزار می‌شود.
امجدی با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اینکه آرامش و امنیت خود را مرهون ایثار شهدا و ایثارگران عزیز هستیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، محافل انس با قرآن‌ و نشست‌های بصیرت‌افزایی از برنامه‌های آئینی و مذهبی منطقه ۴ در ایام‌الله دهه فجر خواهد بود.
او برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در فرهنگسراها، برگزاری نشست سلامت در مساجد و فرهنگسراها، مسابقات مختلف در سطح فرهنگسراها و مساجد و ارائه خدمات گسترده محله‌ای را بخش دیگری از اقداماتی برشمرد که در دهه فجر امسال با بسیج تمامی نیروهای منطقه اجرا می‌شود.
امجدی، حسن ختام برنامه های دهه مبارک فجر امسال را حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: همکاران شهرداری منطقه ۴ با حضور پرشور خود در این گردهمایی عظیم، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات