دیدار امام جمعه و شهردار کرمان با خانواده‌های جان‌باختگان در مراسم تشییع سردار سلیمانی

دیدار امام جمعه و شهردار کرمان با خانواده های جان باختگان در مراسم تشییع سردار  سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»

صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به همراه شهردار، معاون استاندار و تعدادی از مسئولان نیروی انتظامی کرمان، با حضور در منزل خانواده‌های جان باختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با بازماندگان آنها دیدار و از آنها دلجویی کردند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan1.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan2.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan3.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan4.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbakhanevade janbakhtegan5.JPG

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و ابراز همدردی با آنها، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان، طلب صبر و شکیبایی کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی با بیان اینکه حضور و شرکت در مراسم تشییع شهید، یک فریضه است، افزود: هموطنانی که به واسطه ادای دین به شهداء، در این مراسم شرکت کردند، در پیشگاه خداوند جایگاه خاصی دارند و مشمول عنایات و رحمت خداوند هستند.

شهردار کرمان نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانوده‌های جان‌باختگان، گفت: مردم به واسطه‌ی قدرشناسی و ارادت به شهید بزرگوار، سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به صورت خودجوش و با حضور گسترده و بی نظیر خود، در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام شرکت کردند و تعدادی از هموطنان عزیز در این مراسم جان خود را از دست دادند که امید است ارواح مطهرشان با ارواح طیبه شهداء محشور گردد.

سید مهران عالم زاده افزود: به منظور خدمت‌رسانی به خانواده‌های جان باختگان، مسایل و مشکلات آنها تا حد توان، پیگیری و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات