در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از مدیر عامل شرکت آب...

استاندار همدان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از اقدام شرکت آب منطقه ای در خصوص گردشگری پیرامون تاسیسات و منابع آب استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خوب وزیر نیرو و ایجاد تفاهم نامه با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر گردشگری در پیرامون تاسیسات و منابع آب کشور، تاکید نمودند که در استان همدان سدهای خوبی برای تامین آب کشاورزی، شرب و صنایع احداث گردیده و می توان از این ظرفیت ایجاد شده جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال به نحو احسن استفاده مطلوب کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گزارشی از دستورالعمل گردشگری در پیرامون تاسیسات و منابع آب و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

شرکت آب منطقه ای علاوه بر وظایف ذاتی و اصلی خود در تامین منابع آب شرب، کشاورزی، صنایع و خدمات استان و نیز بهره برداری و حفاظت از منابع آب، با طرح موضوع گردشگری در پیرامون تاسیسات و منابع آبی، نقش مهمی می تواند در ایجاد اشتغال و رونق گردشگری استان نقش مهمی داشته باشد و از ابتکار این شرکت و وزارت نیرو تقدیر و تشکر می گردد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای همدان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای همدان

    شركت آب منطقه‌ای همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات