نيازمند نگاه نوآورانه و مهندسي جديد در روابط عمومي‌ها هستيم

نيازمند نگاه نوآورانه و مهندسي جديد در روابط عمومي‌ها هستيم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" در نشست "هم انديشي مديران روابط عمومي شركت‌هاي زيرمجموعه صنعت برق براي گذر از پيك تابستان 99" با اشاره به سرعت تحولات در عرصه فن‌آوري گفت: سرعت تحولات روابط عمومي‌ها ما را درگير رقابت شديدتري كرده تا جایی که دیگر كليشه‌هاي سنتي پاسخگو نيست.
ببران با تاكيد بر لزوم تغيير شيوه‌ها، اين تغيير را نيازمند مهندسي جديد در بدنه روابط عمومي‌ها به لحاظ اطلاع‌رساني صحيح عنوان كرد و افزود: مهندسي جديد بايد در حوزه خدمات با خلاقيت و نوآوري همكاران همراه شود و ما نيازمند يك نگاه نوآورانه در این زمینه هستيم.
وي توجه به مقوله مسئوليت اجتماعي را از مباحث مهم اين حوزه برشمرد و گفت: روابط عمومي‌ها بايد به طور هوشمند و هدفمند به آن بپردازند.
مديركل روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت نيرو، مسئوليت اجتماعي را يكي از شاكله‌هاي اصلي حكمراني مطلوب عنوان و شفافيت و پاسخگويي را دو ركن مهم آن ذكر كرد و افزود: روابط عمومي نوين نيازمند شفافيت و پاسخگويي صحيح است. ما نيازمنديم بر اساس مسئوليت اجتماعي‌مان و بر اساس حقوق شهروندي و حق شفافيت و پاسخگويي به مردم، برنامه جامعي را تنظيم كنيم و انتظار مي‌رود شركت‌هاي توزيع كه بيشترين ارتباط را با مردم دارند به اين مهم بپردازند.
وي هدف اوليه پويش #هرهفته_الف_ب_ايران كه از سوي وزير نيرو مطرح شد را جلب اعتماد و رضايت خاطر مردم عنوان کرد و با اشاره به تاثير آن در روحيه مردم افزود: يازدهمين هفته اين پويش را ‌همراه با ملاقات‌هاي مردمي وزير نيرو پشت سر گذاشتيم که در این راستا فعاليت شما درخصوص ملاقات‌هاي مردمي و تبلیغات پویش در فضاي مجازي و رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری از اهميت خاصي برخوردار است.
در ابتداي اين مراسم نیز، بيژن قاسمي مديركل روابط عمومي و اموربين الملل توانير نشست هم انديشي مديران روابط عمومي را با برپايي يك دوره آموزشي پيرامون مديريت فضاي مجازي و مقابله با شايعات همراه دانست و اظهار داشت: دنياي امروز عصر ارتباطات به روش نوين است و براي حركت بهتر در اين فضا، دوره تخصصی كددار با همكاري معاونت تحقيقات و منابع انساني توانير را تدارك ديديم.
وي با اشاره به پيچيدگي‌ها و محدوديت‌هاي قانوني فعاليت در فضاي مجازي، ابراز اميدواري كرد، روابط عمومي‌هاي صنعت برق با همفكري و تلاش جمعي بتوانند از اين فضا درجهت آگاهي بخشي مطلوب به مردم استفاده كنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات