برخورد مینی بوس با پراید یک نفر فوتی بر جای گذاشت

برخورد مینی بوس با پراید یک نفر فوتی بر جای گذاشت

برخورد مینی بوس با پراید یک نفر فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  ابراهیم شاد قوشچی بیان کرد: ساعت 16:15 دقیقه بعد از ظهر دیروز، در پی تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ تیم امدا و نجات و اطفاء حریق آتش نشانان ایستگاه 2 را به محل حادثه در جاده بالانج بالاتر از روستای قره آقاج اعزام کرد.

وی گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی مینی بوس به دلیل نامعلوم، به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده و راننده خودروی پراید که مردی حدوداً 45 ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

وی افزود: 10 نفر از سرنشینان خودرو مینی بوس که پس از برخورد با خودرو پراید واژگون شده بود توسط شهروندان از داخل خودرو به بیرون منتقل شده بودند.

شاد قوشچی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله و بی درنگ همزمان با جلوگیری از نشت گازوئیل و بنزین از خودروها، اقدام به ایمن سازی محل حادثه برای جلوگیری از بروز تصادفات بعدی کردند و با به کار گیری تجهیزات انفرادی و با استفاده از ست هیدرولیک نجات نسبت به رها سازی راننده خودرو پراید از میان آهن پاره های مچاله شده خودرو اقدام نمودند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل راهور، خودروها را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و پس از انتقال هر دو خودرو به مکان امن به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات