توجه ویژه به بودجه حمل ونقل در شهر اصفهان

توجه ویژه به بودجه حمل ونقل در شهر اصفهان

به گزارش ادراه ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، امیر احمد زندآور ظهر امروز (یکشنبه) در آئین بهره‌ برداری رسمی از سامانه‌های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان اظهار کرد: براینکه در برنامه بودجه سال آینده باید نگاه ویژه‌ای به حمل ونقل شهر اصفهان شود، گفت: یکی از موارد مهم برای هوشمندسازی شهرها، ارتقای حمل ونقل عمومی است؛ در نظریه‌های حمل ونقل و شهر هوشمند خصوصیات مختلفی از جمله اقتصاد و حمل  ونقل هوشمند، شهروندان هوشمند و زندگی و محیط کاری هوشمند آورده شده است و یکی از حوزه‌های مهم ترافیکی شهر، ارتقای زیرساخت‌های حمل ونقل بشمار می رود.

وی افزود: سامانه‌های هوشمند از سال ۹۴ به صورت متناوب در شهر اصفهان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به ظرفیت‌های شهر افزوده است.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مثلث انسان، جاده و وسایل نقلیه، ترافیک را تشکیل می‌دهد، گفت: تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که زیرساخت‌های ترافیکی شهر را تقویت کند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان گفت: یکی از موضوعات بحرانی امروز در شهر اصفهان کاستی‌های وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی است، از این رو با توجه به فصل تدوین و تنظیم بودجه باید اعتبارات ویژه ای برای این بخش درنظر گرفته شود.

زندآور افزود: در بودجه سال آینده باید نگاه ویژه‌ای به مباحث حمل ونقل عمومی شود تا تنفس آسان و آرام به مردم شهر هدیه داده شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات