حادثه اخیر نباید خوراکی شود برای دایه های دلسوز ترازمادر

حادثه اخیر نباید خوراکی شود برای دایه های دلسوز ترازمادر

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، رضا امینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از ملت بصیر و قدرشناس ایران که در آیین‌های تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید سردار سلیمانی حضور یافتند، اظهار کرد: از مردم هوشیارمان تقاضا می‌کنم  اجازه ندهند  با فرصت طلبی دشمنان زخم خورده از سیلی انتقام، موضوع حادثه اخیر به خوراکی تبدیل شود برای دایه های دلسوز ترازمادر که با تغذیه استکبار جهانی لحظه ای از توطئه و فتنه علیه مردم شریف ایران فروگذار نیستند.

وی افزود: ارزش های نیروهای مسلح خصوصا سپاه پاسداران عزیز در حوزه های مختلف همچون جنگ ، سیل ،زلزله ، راه سازی ، سد سازی ، محرومیت زدائی دستگیری تروریست های بزرگی همچون عبدالمالک ریگی و خود فروختگانی همچون روح الله زم، انتقام خون شهید حججی و حمله به مجلس شورای اسلامی از شجره خبیثه  داعش، سیلی پر افتخار به صورت کریه استکبارجهانی و دهها افتخار دیگر هرگز نباید با اشتباه فردی اما بزرگ که موجب بروز فاجعه ای دردناک  وتلخ برای مردم خصوصا جامعه علمی و نخبگانی کشور شد، کم رنگ شود .

وی ادامه داد: برگردیم به 1400 سال قبل، مسلمانان جنگ احد را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما با خطای انسانی جنگ مغلوب شد، دهها شهید حاصل این اشتباه بود که "حمزه سیدالشهدا"  فقط یکی از آنها بود. اما پایان جنگ، تکلیف آن اشتباه نظامی چه شد ؟ " لقد عفالله عنهم  ان الله غفور حلیم " خداوند از آن اشتباه گذشت و به پیامبر هم دستور داد : " فاعف عنهم  و استغفر لهم "

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات