برگزاری مراسم عزاداری شهادت سپهبد «سلیمانی»  در خوانسار

برگزاری مراسم عزاداری شهادت سپهبد «سلیمانی» در خوانسار

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوانسار ، مراسم عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور آیت الله حاج سید محمد ابن الرضا ، حجت الاسلام خواجه کریمی امام جمعه شهرستان، مهندس اسحاقی شهردار خوانسار ، فرماندهان نظامی و انتظامی، خاندان معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور خوانسار برگزار شد.

حجت الاسلام طاهریان ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران علی‌الخصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای سنگین و سخت برای تمام ملت ایران است که به دست دولت خبیث آمریکایی‌ و ایادی او حاصل شد.

وی افزود: دولت امریکا خوشحال نباشد چراکه مطمئناً این حادثه برای آن‌ها نتیجه‌ای که به دنبالش بودند نخواهد نداشت، شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و به حمدالله در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید، راه سردار رشید اسلام تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
ایشان ضمن اشاره به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی سردار سلیمانی افزود: در گام دوم انقلاب خون پاک سردار سلیمانی تحرکات انقلابی را بیشتر کرده و سبب ایجاد انگیزه ای فوق العاده در جامعه شده که این نشان از اخلاص و نیت پاک سردار سلیمانی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوانسار

    منبع خبر

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار یک شهرداری در شهر خوانسار می باشد

      نظرات