کلیه معابر اصلی سطح شهر از ساعت ۶ صبح باز است

کلیه معابر اصلی سطح شهر از ساعت ۶ صبح باز است

کلیه معابر اصلی سطح شهر از ساعت ۶ صبح باز است

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از بازگشایی معابر اصلی سطح شهر از ساعت ۶ صبح امروز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش برف و باران از عصر روز جمعه کلیه همکاران خدمات شهری به حالت آماده باش در آمدند.
وی افزود: با توجه به بارش باران در عصر جمعه موضوع رفع آب گرفتگی ها در سطح شهر و از عصر دیروز با توجه به بارش برف، موضوع برف روبی در دستور کار قرار گرفت.
معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه تمام نیروهای انسانی و تجهیزات از روز گذشته در حالت آماده باش هستند، اعلام کرد: حدود ۵۶۰۰ نیروی کارگری در حوزه خدمات شهری به صورت ۳ شیفت فعالیت دارند و ۱۵۰۰ نیروی کارگری فضای سبز از شب گذشته به برف تکانی درختان بالاخص درختان سوزنی برگ و معابر پارکی پرداخته اند.
وی افزود: همچنین بیش از ۲۱۱ دستگاه ماشین آلات برف روب که عمدتا خودروهای سبک و سنگین است در سطح شهر فعالیت داشته که از این تعداد ۴۱ دستگاه مربوط به گریدرهایی بوده که متناسب با نیاز مناطق و عرض معابر در مناطق ۱۳ گانه توزیع شده و از شب گذشته فعال بوده اند.
یعقوبی تصریح کرد: با توجه به امکان یخ زدگی معابر حدود ۹۰ دستگاه ماشین آلات نمک پاش، خودروهای محلول پاش و خودروهای سبک و سنگین توسط کارگران برای پاشش نمک در معابر فعال بوده است و این در حالی ست که تعدادی لودر و مینی لودر برای بارگیری نمک در سطح مناطق به کارگیری شده است.
وی یادآور شد: با به کارگیری این نیروها و تجهیزات شاهد آن بودیم که از ساعت ۶ صبح عمده فعالیت ها انجام شده است که خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود و خداروشکر مشکل خاصی وجود نداشته، همچنین کلیه معابر اصلی سطح شهر نیز به طور کامل باز است و اولویت بعدی ما معابر فرعی می باشد.
یعقوبی اذعان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند تا چنانچه مشکلی در منازل شهروندان ایجاد شد نیروها و تجهیزات اعزام شوند.
وی با اشاره به اینکه کلیه شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان های بحران مدار، ادارات کل ستادی، خدمات شهری، فضای سبز ، سازمان مپ و سازمان عمران با به کارگیری امکانات و تجهیزات در قالب یک مدیریت واحد مشغول انجام وظیفه بوده اند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: انشاالله این فعالیت ها ادامه خواهد داشت تا بتوان کل معابر شهری را به طور کلی برای تردد شهروندان باز کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات