برای حل مشکلات بازنشستگان از همه ظرفیت ها در چارچوب قانون استفاده...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در نشست سالانه هیات مدیره و با حضور 170 نفر از کارکنان بازنشسته از تعامل و شفاف گویی در بیان و حل مشکلات و نارسایی های کارکنان بازنشسته و همچنین حل مشکلات همکاران در چار چوب قانون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در نشست صمیمی با کارکنان بازنشسته که دوشنبه 23دی ماه در سالن اجتماعات  این شرکت برگزار شد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه جایگاه آب منطقه ای خراسان رضوی در وزارت نیرو  از جایگاه مناسبی برخوردار است.

وی در این نشست خواستار برگزاری این قبیل جلسات طی 2 بار در سال شد و گفت: تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت ها و پتانسیل شرکت در جهت رفع مشکلات مالی، حقوقی و ایجاد امکانات رفاهی و تسهیلات برای بازنشستگان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم در این جلسات ما نیز از تجارب و دانش همکاران در جهت رفع مشکلات و کاستی ها و همچنین راهبردهای لازم استفاده و بهره برداری کنیم.

وی از پرداخت همه سنوات و بدهی کارکنان بازنشسته در این نشست خبر داد و گفت: شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی  هیچ گونه بدهی به کارکنان بازنشسته ندارد.

محمد علایی در جمع میان 170 نفر از بازنشستگان این شرکت با اشاره به این که  ما خاطرات خوشی از شما بازنشستگان به یادگار داریم تاکید کرد:خط قرمز ما «نمی توانیم» است.

وی در این جلسه همچنین در باره حل اختلاف و حکم قضایی در باره زمین های چهل بازه  و همکاری دادستان اسبق خراسان رضوی مطالبی را نیز بیان کرد.

علایی با اشاره به این که امیدوارم با منابع منطقی و درست ادامه دهنده راه شما باشیم خاطر نشان کرد: شما بازنشستگان به ما انرژی می دهید و باور دارم که سرمایه های اصلی شرکت هستید.

کاظم جم، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان صنعت آب استان گفت: تعامل و همکاری کانون بازنشستگان در انتقال تجارب و ارتقای سطح علمی همکاران در میان نیروی جوان شرکت ستودنی است و در حال حاضر دیگر فرصت سعی و خطا در انجام کارها نیست بلکه باید از دانش و تجربه پیشکسوتان در حوزه مدیریت آب بهره ببریم و این دانش گرانقدر باید به نیروهای جوان شرکت منتقل گردد.

سلطان پور یکی از پیشکسوتان کانون در این جلسه مطالبی را نیز در باره عملکرد و فعالیت های کانون و همچنین تلاش های همکاران در راستای تعامل و هم فکری با نیروهای جوان شرکت ارائه کرد و از مدیر عامل شرکت در جهت توجه به رفع مشکلات کارکنان بازنشسته تقدیر و تشکر کرد.

اکبر عادل، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله کانون بازنشستگان درباره هدف از برگزاری این نشست گفت: هر ساله کانون بازنشستگان با مدیر عامل شرکت  جلسه هم افزایی و پرسش و پاسخ برگزار می کند.

وی افزود: در این نشست تلاش خواهیم کرد مشکلات و نارسایی های همکاران بازنشسته به نقد و بررسی گذاشته شود و مدیرعامل شرکت راهکار ها و راهبردهای لازم را ارائه خواهند کرد.

عادل در ادامه خاطر نشان کرد: در این گرد هم آیی گزارش عملکرد یک ساله کانون و همچنین برنامه ها ی اجرایی در سال آینده به اطلاع همکاران خواهد رسید.

وی در این نشست همچنین از تعامل و مکاتبات متعدد در خصوص رفع مشکلات زمین مزروعی کارکنان بازنشسته با آستان قدس رضوی و همچنین برگزاری جلسات متعدد با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی در جهت تامین نیازمندی های پرسنل بازنشسته نیز خبر داد.

گفتنی است در این نشست مدیر عامل و مسئولان مربوطه به سوالات مطرح شده از سوی  بازنشستگان شرکت پاسخ دادند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات