جلسه تكريم مدير سابق و معارفه مدير دفتر حراست وامور ...

به گزارش پايگاه خبري توانير

به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه اي باختر "فرهاد شبيهي "مدير عامل شركت برق منطقه اي باختر در اين جلسه گفت : بحث حراست همواره با حفاظت و صيانت همراه است و در حوزه اين شركت در سه چهار ساله گذشته اقدامات خوبي در زمينه تخصصي و تكنولوژيكي انجام شده است.

وي با اشاره به روحيه همدلي و انسجام كلي صنعت برق و كاركنان حراست گفت:در حوزه توانمند سازي در سايه همين انسجام وهمدلي اقداماتي از قبيل؛ايجاد مركز مانيتورينگ،ايجاد مركز soc (كه برق باختردر حوزه soc به عنوان پيشرو در صنعت برق محسوب مي شود )،كه تمام اين فعاليت هاي تخصصي با استفاده از توان و پتانسيل داخلي انجام شده است.

وي در ادامه با بيان ساير اقدامات عملياتي در حوزه حراست و حفاظت گفت:آن چيزي كه ما از حراست انتظار داريم يك اشراف كامل و يك ارتباط موثربا سازمان هاي مرتبط است و همچنين تعامل سازنده با نيرو هاي داخل سازمان است.

وي اعتمادسازي ،پيشگيري ،حسن ظن،قانون مداري و اصلاح سازي را از ديگر انتظارات خود و مجموعه تحت مديريت خويش از حراست عنوان نمود و افزود:همه اين موارد در سايه سه اصل (دقت،صحت و سرعت)بايستي انجام شود و صنعت برق ضمن اثر گذار بودن و تصميم ساز بودن بايستي به ذينفعان خود پاسخگو باشد.

وي در پايان ضمن تشكر از مدير و سرپرست سابق اين دفتر براي مدير جديد اين حوزه آرزوي موفقيت و سربلندي نمود.

اين گزارش مي افزايد "محمد محبي " مدير كل دفتر مركزي حراست و امور محرمانه شركت توانير در اين جلسه گفت:دو نعمت سلامتي و امنيت تا زماني كه در آنها به سر مي بريم متوجه شان نيستيم ولي به محض اينكه هر يك از آنها به مخاطره بيقتد اهميت شان بيش از پيش ملموس است.

وي با اشاره به صنعت برق به عنوان يك صنعت زير ساختي گفت:همواره در اغتشاشات و جنگها اين صنعت اصلي وزير ساختي مورد هدف بوده و هست و همكاران بنده در اين صنعت بايستي توجه داشته باشند صيانت از اين صنعت به چه اندازه مهم و داراي اهميت است .

وي خدمت رساني در صنعت برق را فارغ از گرايشات و طيفهاي سياسي خواند و افزود:اگر وظيفه خود در اين صنعت را با نيت خالص انجام دهيم كار ما كمتر از جهاد در راه خدا نيست لذا بايستي قدر اين فرصت و خدمت رساني را بدانيم.

در ادامه نيز "قرباني"معاون هماهنگي استان هاي دفتر حراست و امور محرمانه وزارت نيرو گفت:همكاران بنده با تاسي به ائمه اطهار و اهل بيت عليهماالسلام بايستي منشا خدمت رساني مطلوب و شايسته به مردم عزيز ميهن اسلامي باشند و حراست هاي مجموعه صنعت آب و برق نيز بايستي بيش از ديگران به اين مهم عمل نمايند.

در پايان اين مراسم "هادي محمد ديني "به عنوان سرپرست جديد دفتر حراست و امور محرمانه منصوب شد و از "سيد رضوان غمگين معراجي و علي انصاري"در زمان تصدي مسئوليت حراست و امور محرمانه تقدير و تشكر گرديد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات