دعوت از کارمند برق منطقه ای خوزستان برای  قضاوت در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا

دعوت از کارمند برق منطقه ای خوزستان برای قضاوت در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا

فدراسیون جهانی تکواندو از اسماعیل اسفندیاری کارمند شرکت برق منطقه ای خوزستان، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت قضاوت مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا دعوت رسمی بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، پس از حضور اسماعیل اسفندیاری در دوره هماهنگی داوران بین المللی تکواندو در کشور روسیه و کسب بالاترین نمره ممکن در تمامی آزمون های فنی فدراسیون جهانی تکواندو و اخذ مجوز حضور برای قضاوت در سال 2020، با دعوت رسمی فدراسیون تکواندو اروپا، برای چهارمین سال پیاپی بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حاضر و اولین مسابقه رسمی جهان در اروپا را قضاوت می کند.
بر پایه همین گزارش این مسابقات از معتبر ترین مسابقات تقویم ورزشی فدراسیون جهانی تکواندو WTF است و چهل و یکمین سال خود را در گروه G2 سپری و در ماه مارچ 2020 مقارن با اسفند 98 به میزبانی کشور بلژیک برگزار می شود.
شایان ذکر است اسماعیل اسفندیاری از کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان، مربی و داور بین المللی فدراسیون جهان تکواندو و رئیس کمیته داوارن خوزستان می باشد که در سال های 2017 و 2018 در مسابقات قهرمانی اروپا به عنوان داور برگزیده انتخاب شد.
از وی همچنین بدلیل ایفای نقش موثر در بین ورزشکاران برای نهادینه نمودن مدیریت مصرف انرژی و به عنوان سفیر ورزشکاران در این بخش، توسط مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، تقدیر شده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات