مهندس شاملو معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي از روستاهای  شهرستان صحنه بازديد نمودند.

مهندس شاملو معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي از روستاهای شهرستان صحنه بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومي مهندس محمدرضا شاملو - معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مهندس عاطفی - مديرکل بنياد مسکن استان ،مهندس نصوری معون عمران روستایی بنیاد استان و جمعي از مديران بنياد مسکن از محل جانمايي شده براي انتقال روستاي کری زاغه از توابع شهرستان صحنه  بازديد کردند . مهندس شاملو در سفر يکروزه به استان کرمانشاه و بازديد ازمحل جانمايي انتقال روستا،: با تاکید بر رعایت برخی نکات، اجرای زیبای پروژه را مورد توجه قرار داده و از بنیاد مسکن انقلای اسلامی استان کرمانشاه  تقدیر نمود .

مهندس عاطفی مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در این بازدید با بیان اینکه با  احتمال بروز آسیب برای ساکنان روستا، زمینی در نزدیکی کری زاغه  مکان یابی و برای استقرار اهالی این روستا در این مکان برنامه ریزی شد .

مدیر کل بنیاد مسکن کرمانشاه اظهار داشت:  این زمین متعلق به اهالی روستای کری زاغه است و پس از تامین آن، اعتباری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل مدیریت بحران، برای این روستا اختصاص یافت .

مهندس عاطفی اضافه کرد طرح هادی این روستا تصویب شده و کارهای زیرساختی برای تامین آب و برق ودیگر خدمات در حال انجام است .

همچنین ساخت منازل مسکونی برای روستاییان نیز به زودی آغاز و اعتبار و تسهیلات مورد نیار پرداخت می شود . که  با توجه به اینکه احتمال مهاجرت معکوس به این روستا وجود دارد طرح توسعه برای این روستا پیش بینی شده است .

در ادامه این بازدید مهندس شاملو از نزدیک در جریان اجرای طرح هادی در روستا های قشلاق حمام دره ،ارمنی جان،جیحون آباد،آران،قره بناس وقارلق قرار گرفتند .

این بازدید که به جهت مشاهده و بررسی وضعیت توسعه عمرانی روستا های شهرستان کنگاور صورت گرفت آقای مهندس شاملو علاوه بر کمک های دولتی و مسئولین جهت بهبود وضعیت عمرانی استفاده از ظرفیت هاو پتانسیل ها ؛ مشارکت اهالی روستا را از جمله راهکارهای مهم و اساسی جهت توسعه و بهبود وضعیت عمرانی روستاهای کشور دانستند و خاطر نشان نمودند که این پتانسیل ها و مشارکت ها به مراتب موثر تر از کمک های دولتی و مسئولین می باشد

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات