اقدام جهادی حوزه شهرسازی و معماری استان تهران در راستای تامین مقدمات طرح اقدام ملی تولید مسکن

اقدام جهادی حوزه شهرسازی و معماری استان تهران در راستای تامین مقدمات طرح اقدام ملی تولید مسکن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران  , رضا نگهبان با اشاره به اینکه تعداد 247 پرونده طی 15 جلسه در کمیسیون ماده پنج  استان تهران مطرح شده است گفت: در کارگروه امورزیربنایی و شهرسازی 13 جلسه تاکنون برگزار گردیده که 223 پرونده مطرح شده است.

وی با اشاره به اقدامات مهم این معاونت در آماده سازی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان تهران افزود: معاونت شهرسازی و معماری به منظور آماده سازی برنامه اقدام ملی تولید مسکن اراضی 35 هکتاری پردیس را آماده نموده است. همچنین امورمربوط به اراضی فازهای شهر جدید پرند و کارکنان طرح جامع شهر خوارزمی قسمت مسکونی آن به مساحت 75 هکتار جهت اقدام ملی تولید مسکن از دیگر اقدامات مهم این معاونت بوده است.

نگهبان بررسی اراضی واصفهجان در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران را از دیگر اقدامات حائز اهمیت معاونت شهرسازی و معماری عنوان و خاطرنشان کرد: طرح جابجایی روستای سله بن، پیگیری و راه اندازی سامانه کمیسیون ماده پنج ، ابلاغ طرح جامع تفصیلی شهر ارجمند از سوی استاندار محترم تهران و انجام امور مربوط به طرح بافت فرسوده شهر قرچک از مهمترین اقدامات سال 98 این معاونت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تصویب 12 طرح هادی از ابتدای سال تا به امروز تصریح کرد: طرحهای هادی شهر شمشک و روستاهای یلقان ( رودهن)، امامزاده باقر ( بهارستان)، رضی آبادحریری( اسلامشهر)، بادامک( شهریار) ابراهیم آباد( شهریار) ، عباس آباد)( ری) ، کبود آهنگ (شریفآباد) اسفند آباد(ملارد) و صالح آباد(قرچک) در سال 98 تصویب شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات