وَ مَن اَحیاها فَکَاَنَّما اَحیَا النّاسَ جَميعاً

وَ مَن اَحیاها فَکَاَنَّما اَحیَا النّاسَ جَميعاً

وَ مَن اَحیاها فَکَاَنَّما اَحیَا النّاسَ جَميعاً

و هرکس انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. ( سوره ی مبارکه ی مائده آیه 32 )

به گزارش روابط عمومی شهرداری ایرانشهر نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر در بازدید وجلسه ظهر امروز افزودند

خسارات ناشی از حوادث طبیعی اغلب اجتناب‌ناپذیر است، اما رعایت نکاتی قبل، بعد و در هنگام وقوع این حوادث، می‌تواند تلفات را به حداقل برساند.

از اين رو اقدامات پيشگيری و حذف یا كاهش اثرات، به‌كارگيری و ارتقاء امكانات و تجهيزات موجود جهت آمادگی و مقابله با حوادث، پيش‌بينی مواقع اضطراری  در هنگام رخدادهای طبيعی ، نجات و امدادرسانی فوری و از قبل سازمان‌يافته و افزون بر آن، حفظ سلامت، ايمنی و بازگرداندن شرایط به حالت عادی ضرورتی انكارناپذير است كه بايد در برنامه ی كار  قرار گيرد.

شهردار همچنین بیان داشت مکانهایی جهت اسکان اضطراری در شرایط بحرانی در نظر گرفته شده که درصورت بروز مشکل شهروندان با اولویت بندی به این مکانها هدایت خواهند شد.

درخوش اظهار داشت توصیه های لازم صورت گرفته وشهروندان هشدار سیل در رسانه‌ها جاری شدن سیل است پس لطفا آن را جدی بگیرید و از قبل آماده باشیدوبه برخی نکات ایمنی نیز توجه خاص داشته باشید.

وی در ادامه بیان داشتند از همه مسئولین و دست اندرکاران مدیریت بحران شهرستان در راس فرماندارمحترم ،اداره کل راه شهرسازی،اداره کل راه ترابری ، همکاران سخت کوش و بی ادعای خودم در مجموعه شهرداری، عزیزان در بخش های خصوصی ،مردم فهیم وقدر شناس که خالصانه و با حداقل امکانات جهت مدیریت سیلاب احتمالی در اقصی نقاط تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

نوراحمد درخوش درپایان افزودند با توجه به شرایط جوی موجود شهر و پیش‌بینی‌ احتمال شدت بارندگی و آبگرفتگی و جاری شدن آب در معابر، از شهروندان تقاضا می‌کنیم که نگران نباشند وخونسردی خود را حفظ کنند و از شهروندان تقاضا میشود با حفظ آرامش در صورت بروز هرگونه حاثه ای اعم از آبگرفتگی وغیره با شماره های 05437226368و....05437227430و...سامانه 137و...125 تماس حاصل ومنتظر مراجعه همکاران شهرداری باشند.

((ما همه خدمتگذار ولی نعمتان خود خواهیم بود))

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات