شهرداری و شورای شهر هیچ قصوری در انجام وظایف محوله ستاد تشییع نداشتند

شهرداری و شورای شهر هیچ قصوری در انجام وظایف محوله ستاد تشییع نداشتند

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری و شورای شهر هیچ قصوری در انجام وظایف محوله از سوی ستاد مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای برگزاری این مراسم نداشتند.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمد فرشاد در نشست عمومی امشب شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، جانباختگان مراسم وداع با سردار و نیز تعدادی از هموطنان در سانحه‌ی هوایی تهران به کی‌یف، گفت: ایامی است که ملت بزرگ ایران در سوگ به سر می‌برند و شورا و بنیاد شهید باید پیگیری کنند تا جان‌باختگان مراسم وداع با سردار هم که مخلصانه در این مراسم شرکت کرده و جان سپردند، به عنوان شهید معرفی شوند.
وی ادامه داد: از طرف شورا از شهردار محترم و همکاران‌شان در شهرداری کرمان تشکر می‌کنم که آنچه از طرف ستاد مراسم تشییع بر عهده‌ی شهرداری گذاشته شد، در حوزه‌های مختلف مثل سیاه‌پوش کردن شهر، مناسب سازی محیط و تنظیف شهر قبل و بعد از مراسم و... به نحو احسن انجام دادند.
فرشاد تصریح کرد: در همان روزهای اول شهادت سردار سپهبد بزرگ‌ترین بلوار در حال احداث شهر کرمان به نام ایشان نامگذاری شد و قرار شد تا پایان این دوره‌ی شورا و شهرداری، مسیر ۱۶ کیلومتری شرقی غربی مذکور باز شود.
رئیس شورای شهر کرمان همچنین گفت: بایستی کمیسیون فرهنگی شورا با هماهنگی بنیاد شهید جانمایی مناسب و در خور شانی را انجام داده و یک خیابان را به نام شهدای مراسم وداع با سردار نامگذاری کند. چون آنها هم با اخلاص در این مراسم شرکت کرده و جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: همه‌ی دست‌اندرکاران مراسم تشییع سردار، تلاش کرده و سعی در برگزاری مراسم در خور شان و خوب سردار سپهبد داشتند، اما اگر این اتفاق تلخ رخ داد شاید به دلیل عدم پیش بینی ورود بیش از دو میلیون نفر به شهر کرمان که هفتصد هزار نفر جمعیت دارد، بود و هیچ شخص، ارگان و دستگاهی دوست نداشت انسانهای شریف کشورمان آسیب ببینند.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری تمامی وظایف محوله را در مراسم تشییع سردار انجام داد، به بازماندگان حادثه تلخ درگذشتن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم وداع تسلیت گفت.

فاطمه نخعی فر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات