تقدیر شهردار از خادمین زائران اربعین در موکب شهرداری کرمان

تقدیر شهردار از خادمین زائران اربعین در موکب شهرداری کرمان

شهردار کرمان، ظهر امروز طی مراسمی از 80 نفر از خادمین زائران اربعین حسینی که از سوی شهرداری کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران، به عتبات عالیات اعزام شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az khadmen arbaeen.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az khadmen arbaeen1.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az khadmen arbaeen2.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az khadmen arbaeen3.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az khadmen arbaeen4.JPG

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت و همچنین جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی و نیز سانحه هوایی تهران به کی یف گفت: امروز توفیق خدمت رسانی به مردم در هر سنگر و پایگاهی، در پیشگاه خداوند متعال توفیقی ارزشمند است و این عنایت و لطف خاص را خداوند به کسانی دارد که مورد توجه خاص هستند و چه خوب است که این خدمت در راه ائمه معصومین باشد.

وی خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهداء(ع) را مایه‌ی مباهات و خشنودی و رضایت حق‌تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت دانست و افزود: امسال با تلاش و زحمات شما، خدمات رسانی خوبی به زائران اربعین صورت گرفت و باید به خود ببالید که از بین خانواده بزرگ شهرداری شما توفیق خدمت به زائران را پیدا کردید.

عالم‌زاده در ادامه ضمن تشکر از خادمین اربعین که با خدمات‌شان توانستند نقطه‌ی مثبتی در کارنامه‌ی شهرداری ثبت کنند، تصریح کرد: شهرداری کرمان سعی دارد در سنوات آتی با تداوم بخشیدن به این اقدام، در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر اقدام کند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی شاهد هر چه بهتر شدن شرایط برای زائران اربعین باشیم و در این مسیر مصمم تر قدم برداریم.

شهردار کرمان، همچنین از دکتر نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و سایر دست‌اندرکارانی که در جهت برنامه‌ریزی برای این اقدام ارزشمند تلاش کردند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

گفتنی است در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از 80 نفر از خادمین زائران اربعین در موکب شهرداری کرمان در ایام اربعین امسال تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات