نهمین جلسه کمیته سلامت اداری در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،نهمین جلسه کمیته سلامت اداری و مبارزه با رشوه با حضور اعضای این کمیته در محل سالن شهید شهریاری این شرکت، برگزارشد.

در ابتدای جلسه، مهندس علی طاهری رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت و دبیر کمیته ضمن قرائت دستور کار جلسه ،اقدامات صورت گرفته در این راستا را  تشریح نمود.

در ادامه،عمران راضی،رئیس گروه طرح تعادل بخشی و مسئول میز خدمت شرکت آب منطقه ای زنجان،در خصوص دستورالعمل ابلاغی مدیریت منابع آب با محوریت میز خدمت و تشکیل کارگروه و شناسنامه کاری ، توضیحاتی ارائه داد.

خانم امیدوار،مدیر دفتر روابط عمومی و دبیر کمیته عفاف و حجاب شرکت آب منطقه ای زنجان، با اشاره به نزدیک شدن ایام ا... دهه مبارک فجر،نظر اعضای جلسه را نسبت به برگزاری یک کارگاه آموزشی در این ایام با حضور بانوان و آقایان جلب کرد.

در ادامه مهندس خدائی،مدیر امور منابع آب خدابنده با اشاره به گزارش بازدید دوره ای بازرسان از این امور اظهارداشت:در سالجاری بازدید از 300 حلقه چاه کشاورزی صورت گرفته است و به میزان 10 میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی حاصل شده است.

وی، ضمن بیان اخذ بهای خسارات وارده به آبخوان و رفع تخلف انتقال آب به اراضی غیر آبخور به میزان 300 هکتار، افزود:40 حلقه چاه غیرمجاز در این منطقه مسدود شده است و 2900 پرونده تعیین تکلیف مورد بررسی قرار گرفته است .

خدائی از لایروبی بیش از 15 کیلو متر از مسیل ها و رودخانه های شهرستان خدابنده خبر داد.

مدیرامورمنابع آب شهرستان خدابنده، در جریان توضیحات خود به نصب 115 دستگاه کنتور هوشمند در منطقه تاکید نمود.

مهندس اسماعیل افشاری،معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان در خصوص تعیین جرائم اضافه برداشتها،مکانیسم چیدمان پرسنل امور،چالشهای اجتماعی پیش رو در انسداد چاههای غیرمجاز توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

مهندس حسین مهدی نژاد،معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان نیز در رابطه با تجهیز بایگانی ریلی در امورمنابع آب خدابنده و ساماندهی پرسنل طبق چارت سازمانی تا پایان سال ،قول مساعد داد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات