ارائه خدمات غير حضوري توزيع برق تهران بزرگ در راستاي ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ مهندس حسين صبوري مديرعامل اين شركت، در خصوص ارائه خدمات الكترونيكي و ميز خدمت گفت: انجام اين هدف والا در راستاي ارائه خدمات به موقع، سريع، غير حضوري، آسان، امن و نهايتا ايجاد رضايت مندي ارباب رجوع مي باشد، خوشبختانه اين شركت با بسيج همگاني و برنامه ريزي هاي مدون و اصولي و بررسي انتظارات، شاخص ها و ارزيابي و بهبود فرايند ها توانسته است، اقدامات قابل توجهي در خصوص ميز خدمت و ارائه خدمات الكترونيكي، انجام دهد.

وي ادامه داد، در همين راستا، شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، با هدف حذف حدود 600000 مراجعه حضوري متقاضيان دريافت خدمات فروش و پس از فروش، كاهش آلودگي هوا، كاهش بار ترافيك شهري و افزايش سلامت اداري، راه اندازي بستر ارائه خدمات غيرحضوري و ترويج استفاده از آن توسط مشتركان را به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك، در دستور كار خود قرار داده است.
مهندس صبوري تصريح كرد: يكي از مهم ترين برنامه هاي اجرا شده توسط اين شركت  راه اندازي ميز خدمت در 22 منطقه ارائه دهنده خدمات به شهروندان پايتخت مي باشد و اين شركت در روشي  ابتكاري در اين زمينه، اقدام به استقرار ميز خدمت سيار در  وزارت خانه ها، دستگاه هاي اجرايي، مساجد، مانورهاي عملياتي، محدوده برگزاري نماز جمعه تهران كرد،كه با استقبال قابل توجه شهروندان، مواجه شده است.
وي در خصوص نتايج موثر در بهبود ارائه خدمات و افزايش رضايت مندي مشتركان شهر تهران به دنبال استقرار ميز خدمت در مناطق 22 گانه شهر تهران گفت: از ديگر اقدامات اجرا شده به منظور توسعه خدمات غيرحضوري، راه اندازي سامانه تلفني با شماره 1521 در سال  1396 و همچنين  توسعه و به روز رساني، تارنماي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ در سال 1397 مي باشد و  امكان ثبت تمامي درخواست هاي مشتركان از بستر اينترنت و از طريق تارنماي اين شركت، فراهم شده است.
مهندس صبوري اظهار داشت: تمامي شهروندان تهراني قادر هستند با برقراري تماس تلفني با شماره اعلام شده، تمامي خدمات مورد نياز خود را از قبيل كسب اطلاعات درباره قبوض برق و ميزان مصرف، پرداخت قبوض، تغيبر نام قبض، تغيير قدرت، خريداري انشعاب جديد و . . . دريافت كنند.
بر اساس گزارش خبرنگار ما؛ آن چه كه مسلم است با راه اندازي اين سامانه ها، شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، موفق شده است ارزيابي ميزان رضايت مشتركان از خدمات درحال ارائه را كه پيش از اين امكان پذير نبوده است، محقق سازد. نتايج بررسي ها و تحليل آماري بازخوردهاي كسب شده از شهروندان نشان مي دهد ميزان استفاده از خدمات غيرحضوري در بخش پذيرش، از يك درصد در سال 1395، به 72 درصد در سال 1396 و در رشدي قابل توجه، به 95 درصد در سال 1397 و در سال 1398 به 99 درصد، رسيده است. همچنين ميزان رضايت مندي مشتركان از خدمات ارائه شده كه پيش از اين به دليل نبود بستر فني، قابل اندازه گيري نبوده است، با استفاده از داده كاوي اطلاعات حاصل از تجهيزات اشاره شده،  در سال 1397، 89 درصد و در سال 98 بيش از 96 درصد برآورد شده است كه برگ زرين ديگر در دفتر افتخارات خدمت رساني اين شركت، محسوب مي شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات