آبرسانی به ۹۲ روستای لرستان در دهه فجر امسال

آبرسانی به ۹۲ روستای لرستان در دهه فجر امسال

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آبرسانی به ۹۲ روستای استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند در گفت و گو با واحد خبر شبکه افلاک گفت: طرح آبرسانی به این روستاها در قالب ۲۶ پروژه آبرسانی و با هدف تامین آب شرب ۳۹ هزار نفر از جمعیت روستایی استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در سال جاری و به مناسب های مختلف؛ طرح های آبرسانی و یا کلنگ زنی را در برنامه خود داشته و در مجموع، بهره برداری از آبرسانی به ۲۷۸ روستا و کلنگ زنی طرح آبرسانی به ۱۰۸ روستا عملیاتی شده است.

وی افزود: با توجه به سیل فروردین ماه امسال نیز آبرسانی به ۹۶۴ روستای استان در قالب ۴۰ درصد روستاها با مشکل مواجه شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران در این شرکت و در کمتر از دو هفته آبرسانی به روستاها به صورت موقت انجام و در ادامه نیز آب پایدار این روستاها وصل شد.

وی اضافه کرد: در مجموع سال ۹۸ یک سال پرکار برای نیروهای شرکت آبفار در لرستان بوده و با تلاش های شبانه روزی جمعیتی بالغ بر ۹۷ هزار نفر از روستانشینان استان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده اند.

مدیر عامل آبفار لرستان گفت: در ابتدای امسال شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در استان ۸۱ درصد بوده که این میزان ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

کاکاوند با اشاره به سیل فروردین ماه امسال اظهار داشت: با خسارت های برجا مانده از سیل امسال شاخص بهره مندی به ۷۷ درصد رسیده که با بهره برداری از طرح های دهه فجر شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در لرستان به بالاتر از ۸۰ درصد خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات