تصفيه‌خانه فاضلاب شهرستان لردگان وارد مدار مي‌شود

تصفيه‌خانه فاضلاب شهرستان لردگان وارد مدار مي‌شود

قدرت‌الله بيگلري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: به‌زودي و همزمان با دهه‌فجر، تصفيه‌خانه فاضلاب شهرستان لردگان وارد مدار مي‌شود.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه چيزي حدود 35 ميليارد تومان با اجراي شبکه براي تصفيه‌خانه شهرستان لردگان هزينه شده است، افزود: اين تصفيه‌خانه بعد از گذشت 10 سال و علي‌رغم همه مشکلات مالي تکميل شده است.

وي با بيان اينکه تصفيه‌خانه فاضلاب شهرستان لردگان پنجمين تصفيه‌خانه فاضلاب چهارمحال و بختياري است که در دهه‌فجر امسال بهره‌برداري مي‌شود، ادامه داد: با اجراي اين طرح 13 هزار و 500 مشترک تحت پوشش قرار مي‌گيرند.

بيگلري عنوان کرد: با وارد مدار شدن تصفيه‌خانه شهرهاي لردگان، طاقانک، هفشجان و... پوشش سيستم جمع‌آوري فاضلاب در چهارمحال و بختياري به 75 درصد مي‌رسد که رقم بالايي حتي در سطوح بين المللي مي باشد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در ماه چيزي حدود 300 انشعاب فاضلاب در شهرستان لردگان به مردم واگذار مي‌شود، خاطرنشان کرد: قصد داريم تا اين استان را به‌عنوان يک استان پاک در کشور معرفي کنيم.

وي يادآورشد: چهارمحال و بختياري سرچشمه سه رود مهم دز، کارون و زاينده‌رود است، بنابراين بايد مجهز به سيستم فاضلاب باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات