بررسی وضعیت پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، جاری و قراردادهای تعمیر و نگهداری در شرکت برق منطقه‌ای غرب

بررسی وضعیت پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، جاری و قراردادهای تعمیر و نگهداری در شرکت برق منطقه‌ای غرب

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، جاری و قراردادهای تعمیر و نگهداری در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، جاری و قراردادهای تعمیر و نگهداری در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به ارائه توضیحاتی درخصوص وضعیت شبکه برق در غرب کشور پرداخت و گفت: هم‌اکنون همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین شرکت برق منطقه‌ای غرب و شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام وجود دارد و امکان رؤیت‌پذیری فیدرهای 20 کیلوولت نیز برای آن‌ها فراهم شده است.

در ادامه مهندس " سیامک محمدی‌حسینی " معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای غرب درباره اقدامات صورت گرفته برای پایداری شبکه برق با وجود 900 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و تنوع اقلیم آب و هوایی در حوزه جغرافیایی برق غرب توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این جلسه، مهندس " خسرو مهرآور " توضیحاتی در مورد پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام توضیحاتی بیان کرد.

مهندس " افشار بالی " مدیر امور انتقال کرمانشاه نیز به ارائه توضیحاتی درمورد اقدامات صورت گرفته توسط این امور و پایدار نگه‌داشتن شبکه برق در مقابله با حوادثی مانند زلزله، سیل و رانش زمین پرداخت.

در پایان این جلسه، دکتر علیپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و زحمات شبانه‌روزی مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب، خاطرنشان ساخت: برق غرب از جمله شرکت‌هایی است که در اجرای برنامه‌های ابلاغی و تهیه و ارسال گزارش‌های لازم، عملکرد خوبی دارد و هماهنگی خوب بین این شرکت و شرکت‌های توزیع نیروی برق در غرب کشور، ستودنی است.

گفتنی است مهندس علیرضاپور رئیس گروه خطوط دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر، دکتر نادری کارشناس دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر، مهندس قزوینه مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس امیریان مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای غرب و مهندس امینی رئیس گروه مطالعات خط، پست و حفاظت دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای غرب در این جلسه حضور داشتند.

شایان ذکر است مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر و همراهان از پست‌های انتقال و فوق‌توزیع شهرستان سرپل‌ذهاب بازدید و از اجرای طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی شده در این پست‌ها ابراز رضایت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات