گامي موثر جهت آموزش كاربردي مهندسان

گامي موثر جهت آموزش كاربردي مهندسان



به همت شوراي انتظامي استان در اقدامي مشاركتي با آموزش سازمان،  تجربيات مهندسان در اين شورا، در كنار دوره هاي آموزشي در اختيار ساير مهندسان و همكاران قرار مي گيرد .

مهندس مجيد فرجامي عضو شوراي انتظامي سازمان در مصاحبه با روابط عمومي سازمان، هدف از برگزاري اين دوره هاي آموزشي را بازگو نمودن برخي مسائل مهم مندرج در قوانين و آيين نامه اجرايي و الحاقيه هاي آن، در ارتباط با شوراي انتظامي و همچنين تشريح پاره اي از مشكلات پرتكرار و توضيح سرفصل هاي مهم براي عموم مهندسان دانست .

وي اعلام داشت: در اين دوره ها كه براي اولين بار و بدين شكل در استان برگزار مي گردد  اطلاع رساني و آگاهي بخشي به همكاران در جهت پايين آوردن  مشكلات احتمالي آتيِ مهندسان مورد نظر است كه به منظور كاهش پرونده ها و همچنين در راستاي بالا بردن دانش حقوقي مهندسان مي باشد .

مهندس فرجامي با توجه به بازخوردهايي كه در حين و پس از جلسه از مهندسين دريافت مي گردد؛ هدف اصلي كه همانا آگاهي_بخشي همكاران و جامعه مهندسي است به نوعي در حال تحقق است .

عضو شوراي انتظامي ادامه داد: اين گام اول است و مراحل تكميلي با همكاري آموزش و استفاده از پتانسيل روابط عمومي سازمان برنامه ريزي و محقق خواهد شد .

مهندس فرجامي تاكيد كرد: ان شالله  در مراحل بعدي دوره هايي با رويكردي منحصر بفرد و تفكيكي در قالب بازخواني مشكلات مختص به هر يك از رشته هاي اصلي، در برنامه گنجانده خواهد شد .

در پايان اين عضو شوراي انتظامي گفت: اميد است كه برگزاري چنين دوره ها و برنامه هايي به كاهش مشكلات در حوزه صنعت ساختمان، افزايش كيفيت ساختمان ها، رضايت بيشتر شهروندان و نهايتا ارتقاء و اعتلاي جايگاه مهندسي  منجر شود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات