لیست قیمت آپارتمان در شمال شهر

لیست قیمت آپارتمان در شمال شهر

www.BanaNews.irباوجودی‌که قیمت آپارتمان در محله های مرکزی و جنوبی شهر تهران بدون ایجاد امکانات خاص با افزایش روبرو شدند اما در محله های شمالی تهران امکانات و موقعیت سازه بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در نوسان قیمتی بازار مسکن در بهار امسال، قیمت آپارتمان در برخی از محله های تهران که قیمت کمتری داشتند با افزایش بیشتری روبرو شد اما بازار مسکن در شمال شهر تهران و واحدهایی با متراژ بالا نسبتا آرامش بیشتری داشت و افزایش قیمت چندانی را تجربه نکرد.

البته در شمال تهران امکانات یک واحد بیشترین تاثیر را بر افزایش قیمت دارد و نرخ هر آپارتمانی را به جز قیمت کف که همان قیمت متر مربع در یک منطقه است امکانات موجود در هر واحد تعیین می کند که اگر آپارتمان در یکی از برج ها هم ساخته شده باشد بازهم نرخ متفاوتی دارد؛ بنابراین نمی توان نوسانات قیمتی بازار مسکن را چندان در محله های شمالی شهر تهران موثر دانست.

از سویی قیمت بالای ملک در این بخش از شهر باعث شده که قیمت مسکن از یه حدی بیشتر نشود زیرا به گفته مشاوران املاک این منطقه ظرفیت بیشتری برای افزایش قیمت ندارد مگر اینکه انفجار قیمتی جدیدی روی دهد.

بنابراین محله هایی که متقاضیان بیشتری قدرت خرید مسکن را دارند با افزایش قیمتی بیشتری روبرو شده اند که همین امر قدرت خرید مردم را بیشتر از گذشته کاهش داده است و این درحالی است که آپارتمان ها در این منطقه از شهر امکانات خاصی ندارند و حتی درمقابل زلزله هم مقاومت زیادی ندارند.

لیست قیمت آپارتمانهای بیش از ۱۰۰ متر درتهران

براساس این گزارش آپارتمانی ۱۳۵ متری در صادقیه با کلیه امکانات هر متر مربع ۲ میلیون تومان به فروش می رسد و ۱۳۳ متری در نارمک، نوساز، تکواحدی و لوکس با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای آپارتمانی در خیابان ظفر ۱۳۰ متری با قیمت هر مترمربع ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از سوی مالک، قیمت تعیین شده است و همین متراژ در خیابان گیشا نوساز، تکواحدی، ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

۱۲۷ متری در برج نیایش در محدوده اشرفی اصفهانی ۳ خوابه طبقه ۲ به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد و ۱۲۶ متری در سعادت آباد متری ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی ۱۳۰ متری در ونک شیخ بهائی ۳ خوابه و کم واحد هم با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد. ۱۴۰ متری در خیابان ولنجک هم هر متر مربع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی ۱۴۰ متری در دروس با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد همچنین برای همین متراژ در یوسف آباد آپارتمانی تکواحدی و نوساز ۴۵۵ میلیون تومان قیمت تعیین شده است.

آپارتمانی ۱۳۶ متری در جلفا ۳ خوابه طبقه دوم با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. ۱۳۸ متری در جنوب میرداماد هم ۳۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است که البته مالک ادعا می کند این قیمت کمتر از عرف بازار است.

 

 

    نظرات