19 هزار متر مربع آسفالت معابر شهرک 22 بهمن بر اساس خواست معتمدین

19 هزار متر مربع آسفالت معابر شهرک 22 بهمن بر اساس خواست معتمدین

علی اصغر صالحی، در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح معتمدین محلات و نواحی شهر گفت: اجرای این طرح توانست موجب گشوده شدن باب اعتماد میان شهروندان و شهرداری و عامل توسعه گام به گام نواحی مختلف شهری شود.

وی، با اشاره به اقدامات مختلف صورت گرفته در ناحیه چهار منطقه سه به خصوص در زمینه زیرسازی و آسفالت خاطرنشان کرد:7 هزار متر مربع در سال گذشته و 12 هزار متر مربع در سال جاری از معابر شهرک 22 بهمن بر اساس خواست معتمدین این ناحیه آسفالت شده است.

معتمد ناحیه چهار منطقه سه، اجرای پروژه‌های عمرانی در این ناحیه را یادآور شد و از رشد اقدامات به خصوص در زمینه فضای سبز شهرک خبر داد.

مسئول این ناحیه نیز با اشاره به طرح‌های عمرانی در حال اجرا در محدوده شهرک، به احداث پروژه عمرانی همراه با ابینه اشاره و عنوان کرد: نیمی از عملیات اجرایی این پروژه انجام و بقیه آن نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

علیرضا مازوچی، مساحت این پروژه را 22 هزار متر مربع ذکر و بیان کرد: اعتبار 8 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه و 6 میلیارد ریال برای ابینه اختصاص یافته است.

وی، دیواره‌کشی سنگی ابتدای شهرک، اجرای طرح‌های ترافیکی، بهسازی معابر برای گردشگران داخلی و در دستور کار قرار گرفتن بزرگراه نبی اکرم(ص) را از جمله پروژه‌های قابل ذکر این ناحیه برشمرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات