سومین مرحله بازدید ادواری ایستگاه‌های خدمات شهری آغاز شد

سومین مرحله بازدید ادواری ایستگاه‌های خدمات شهری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ وفایی‌راد افزود: این معاونت در راستای وظایف خود به ‌عنوان مقام نظارتی، به صورت ادواری از سازمان‌ها و بخش‌های زیرمجموعه خود بازدید کرده و وضعیت مجموعه و شیوه خدمات‌رسانی به شهروندان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بازدید ادواری از ایستگاه‌های شش‌گانه خدمات شهری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری، مواردی چون وضعیت تابلوی سردر، وضعیت محوطه، وضعیت تابلوهای راهنمای مراجعان، وضعیت سازه‌ای و ظاهری ساختمان، بهداشت و ایمنی، تجهیزات و ملزومات بحران و تکریم ارباب رجوع، شیوه خدمات‌رسانی در حوزه وظایف تعریف‌شده و... ارزیابی شده و نواقص، کاستی‌ها و مشکلات شناسایی‌شده به‌منظور رفع مشکل و بهبود کیفیت به سازمان مدیریت پسماند و ایستگاه‌های آن ابلاغ می‌شود.

گفتنی است؛ جمع‌آوری پسماندهای شهری، نظافت و رفت‌وروب معابر، رفع آب‌گرفتگی‌ها، مقابله با سیل، برف‌روبی، یخ‌زدایی و شن‌پاشی و نمک‌پاشی معابر در فصول سرد سال ازجمله وظایف ایستگاه‌های خدمات شهری شهرداری است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات