بارش برف در اراک/ تلاش شبانه روزی شهرداری جهت برف‌روبی مناطق مختلف شهر

بارش برف در اراک/ تلاش شبانه روزی شهرداری جهت برف‌روبی مناطق مختلف شهر




برف روبی و پاکسازی معابر شهر اراک توسط ۶۵۰ نفر نیروی انسانی

مدیر امور شهر شهرداری اراک:با اقدامات انجام شده در حال حاضر مشکل خاصی نیست و عبور و مرور در سطح معابر اراک در جریان است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محمد حسین ساده وند مدیر امور شهر در خصوص عملکرد عوامل اجرایی و خدمات شهری طی بارش برف اخیر در شهر اراک گفت: از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۳ دی ماه همزمان با شروع بارش برف، کلیه نیروها و تجهیزات زمستانه که به حالت آماده باش بودند، شروع به فعالیت برف روبی و یخ زدایی از معابر شهری با اولویت مسیرهای پرتردد، سطوح شیب دار، تقاطع های غیرهمسطح و کمربندی ها با استفاده از تجهیزاتی همچون ۲۰ دستگاه کامیون ،۱۵ دستگاه خاور ، ۷ دستگاه نیسان و ۶۵۰ نیروی انسانی نمودند.

وی در ادامه افزود: در ساعت ۳ بامداد امروز و با شدت بارش برف، عملیات برف روبی معابر با استفاده از ۱۵ دستگاه برف روب همچون کامیون تیغه دار، گریدر، لودر آغاز و تا ساعت ۸ صبح نیز پاکسازی و بازگشایی کلیه معابر اصلی و درجه دو شهر ادامه پیدا کرد.

ساده وند خاطر نشان ساخت: همچنین در عملیات برف روبی شب گذشته که تا صبح امروز ادامه داشت، ۵ دستگاه نمک پاش مکانیزه به صورت مرتب کمربندی ها و بلوار کربلا تا گردنه سیبک را به صورت کامل مورد پوشش قرار دادند.

ایشان همچنین بیان داشت: کلیه نیروهای سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک نیز با برنامه ریزی مشخص از ساعت ۳صبح، نسبت به یخ زدایی و برف روبی معابر شهر صنعتی و همچنین برف تکانی درختان سطح شهر اقدام نمودند.

مدیر امور شهر شهرداری اراک با اشاره به اینکه از صبح امروز نیز ۱۵۰ نیروی خدمات شهری و قبل از حضور شهروندان در سطح شهر، در حال پاکسازی و برف روبی معابر درجه دو شهر اراک می باشند،گفت: توزیع کیسه های بسته بندی ماسه و نمک در مدارس سطح شهر از دیگر اقدامات عوامل اجرایی ستاد زمستانه شهرداری اراک می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه شهرداری اراک کسب رضایتمندی شهروندان و نیز مهیا ساختن شرایط مناسب در هنگام بارش برف و باران جهت تسهیل در تردد شهروندان محترم است و قطعا در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات