مجوزی برای احداث پرورش ماهی در حاشیه رودخانه قزل اوزن صادر...

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در مورد ارائه مجوز احداث واحد پرورش ماهی در حاشیه رودخانه قزل اوزن در ماهنشان گفت: هیچ مجوزی در خصوص احداث واحد جدید در حاشیه رودخانه قزل اوزن در ماهنشان صادر نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،یوسف رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به نحوه ارائه مجوز به واحدهای پرورش ماهی در استان زنجان اظهار کرد: بعد از سال 95 مجوز جدیدی در خصوص راه اندازی مزارع جدید پرورش ماهی در استان صادر نشده است.

وی تصریح کرد: مجوز جدید به منظور احداث پرورش ماهی در حاشیه رودخانه صادر نشده ولی تمدید مجوز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

رضاپور عنوان کرد: در حال حاضر تمدید مجوزها انجام می‌شود ولی اگر کسی مجوز فعالیت داشته و فعالیتی در مزارع نکند تمدید مجوز نمی‌شود.

وی در مورد صدور مجوز به متقاضیانی که قصد راه اندازی واحد پرورش ماهی در مزارع کشاورزی دارند بیان کرد: برخی از کشاورزانی که چاه کشاورزی مجوزدار دارند میتوانند نسبت به راه اندازی پرورش ماهی تقاضا نمایند که در چنین مواردی بعد از بررسی دقیق در کمسیون استانی در صورت احراز شرایط لازم مجوز صادر می گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با تاکید براینکه متقاضیانی که می‌خواهند از آب چاه کشاورزی به صورت دو منظوره استفاده کنند نباید قبل از مجوز فعالیتی داشته باشند خاطر نشان کرد: کشاورزان در این گونه مزارع فقط می‌توانند در فصل کشاورزی و تنها در یک دوره فعالیت پرورش ماهی داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات