راه اندازی تماس گیر خودکار هوشمند و حذف قبوض کاغذی در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان
راه اندازی تماس گیر خودکار هوشمند و حذف قبوض کاغذی در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان
راه اندازی تماس گیر خودکار هوشمند و حذف قبوض کاغذی در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی این شرکت با اشاره به دستورالعمل های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وظایف شرکت های تابعه وزارت نیرو برای حفظ محیط زیست و بهبود روند وصول مطالبات از راه اندازی تماس گیر خودکار هوشمند و حذف قبوض کاغذی خبر داد.
رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر افزود: یادآوری پرداخت قبوض مشترکین و راه اندازی تماس گیر خودکار هوشمند با همکاری دفتر آمار و فناوری اطلاعات و معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گيلان طراحی شد.
وی در ادامه گفت: با بهره گیری از امکانات و قابلیت های سیستم تماس گیر هوشمند، در بازه های زمانی تعیین شده تماس خودکار با مشترکین برقرار و بنا بر مدت زمان سپری شده از تاریخ صدور قبض، پیام یادآوری مهلت پرداخت پخش خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف مدیریت سبز، کاهش هزینه ها، توسعه دولت الکترونیک و بهبود خدمات الکترونیکی قابل ارائه به مشترکین شرکت، حذف قبوض کاغذی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مزایا و کاستی های مربوط به درگاه های مختلف پرداخت قبوض به شیوه الکترونیک همچون پیام کوتاه، سامانه های تلفنی 1522 و 122، سرویس ussd، پست الکترونیکی، پورتال، اپلیکیشن تلفن همراه و شبکه های اجتماعی مورد بررسی و راهکارهای جمع آوری اطلاعات تماس مشترکین برای بهره گیری موثر از درگاه های مذکور جهت پرداخت قبض مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان گيلان در راستای حفظ محیط زیست بصورت جدی برای حذف قبوض کاغذی اهتمام می ورزد که در اين راستا قرائت کنتور مشترکين بصورت Online از سالجاری يکی از پیش زمينه های حذف قبوض کاغذی بوده و همچنين سامانه های پرداخت خودکار نيز در همين راستا مورد بهره برداری قرار گرفت.
نظرات