دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان همدان با رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور


دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان همدان با رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور

مهندس احمد خرم  روز چهارشنبه ۹۸/۱۰/۲۵ در سفر به استان همدان در سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان حضور یافت و با هیئت مدیره ، مدیران و کارکنان سازمان دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، در جلسه هیئت مدیره این سازمان که در سالن جلسات و با حضور مهندس خرم برگزار گردید ، دکتر یزدانی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان همدان انتصاب مهندس خرم را به عنوان رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور  تبریک گفت و ضمن ارائه گزارشی از تعداد مهندسین و میزان کارکرد آنها ، با توجه به سرانه پایین درآمد مهندسین، خواستار افزایش تعرفه‌ها  متناسب با تورم شد و پیشنهادهایی در خصوص صلاحیت‌های جدید، بیمه مهندسین، استفاده ازخدمات مهندسی در پروژه های دولتی و تعرفه های تخصصی ارائه نمود.
اعضای هیئت مدیره  نیز ضمن خیر مقدم به مهندس خرم به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

در این نشست، مهندس خرم  ضمن ابراز خوشحالی از حضور در همدان و گفتگو با هیئت مدیره نظام مهندسی این استان  اظهارداشت : برای آنکه بتوانیم وظایف خود را به طور کامل و جامع انجام دهیم، باید تحول بزرگ ساختاری صورت گیرد.
به گفته رئیس شورای مرکزی، در طرح تحول، یکی از مهمترین پروژه های ارائه شده، سامانه یکپارچه نظام مهندسی کشور است که در آن اطلاعات زمین ، ساخت ، خرید و فروش و اجاره با در نظر گرفتن منافع جامعه بنا نهاده شده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات