اميدواريم سفري ايمن، ارزان و راحت براي شهروندان فراهم كنيم

به گزارش خبرنگار ايمنا ، داريوش اماني در مراسم رونمايي از طرح‌ها و پروژه‌هاي سازمان حمل و نقل بار شهرداري اصفهان گفت: رويدادهاي برگزار شده قصه آدم و هوا كه از سال گذشته آغاز شد، امسال با تاكيدات مديران شهري از نظر كمي و كيفيت موضوعات، نسبت به سال گذشته متفاوت بود.

وي با بيان اينكه اقدامات خوبي در حوزه حمل و نقل شهري آغاز شده است، افزود: تجربياتي كه در حوزه حمل و نقل جاده‌اي و سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به دست آمده است، مي‌تواند در بخش حمل و نقل شهري نيز مورد استفاده قرار بگيرد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان خاطر نشان كرد: در حوزه حمل و نقل جاده‌اي در حدود 86 قرارداد همزمان بسته شد تا از وارد شدن آسيب در اين حوزه جلوگيري كند.

اماني تاكيد كرد: استفاده از تجهيزات بروز در ورودي‌هاي اصلي شهر و محل عبور و جابه‌جايي ضرورت دارد و يكي از برنامه‌هاي اصلي سازمان حمل و نقل بار است و در اين راستا قدم‌هايي نيز برداشته شده است.

وي ادامه داد: در بخش قوانين و مقررات، ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز فعاليت مي‌كند و در حوزه شهر نيز سازمان حمل و نقل بار شهرداري فعال است. در حوزه مبارزه با قاچاق كالاو ارز، بارها بايد به صورت شناسنامه‌دار جابه جا شود تا نحوه انتقال كالا، نوع وسيله انتقال دهنده، ساعت انتقال و... مشخص باشد، به علاوه پس از انتقال بارها به انبار نيز بايد زمان و مكان انتقال بار به مكاني ديگر مشخص شود.

اماني تاكيد كرد: به منظور در نظر داشتن ايمني و جلوگيري از آلودگي هوا، جابه‌جايي مسافر و بار بايد به صورت منظم و قانونمند انجام شود و در اين راستا اسناد بالادستي سازمان حمل و نقل بار و همكاري شهرداري اصفهان و معاونت حمل و نقل و ترافيك مجموعه‌اي كامل را براي تحقق اين هدف به وجود مي‌آورد.

وي افزود: رونمايي از 508 سامانه هوشمند مركز كنترل ترافيك شهرداري اصفهان موجب شده تا اطلاعات كامل حمل و نقلي از جمله تعداد ناوگان، مبدا و مقصد سفرها و... براي خدمت رساني بهتر به شهروندان در دسترس باشد تا مردم به راحتي، به صورت ايمن و با اعتماد به مجموعه‌اي قانونمند بتوانند از بسترهاي ايجاد شده، استفاده كنند. با ايجاد اين سامانه‌هاي هوشمند، شهروندان مي‌توانند نوع وسيله، مسير حركت و اطلاعات ترافيكي را دريافت كنند، همينطور ارائه سرويس به شهروندان  نيز براي انتقال بسته‌ها از طريق پايانه مسافربري به خارج از استان فراهم مي‌شود.

اماني افزود: اميدواريم با همه تلاش و توانايي كه در بخش معاونت حمل و نقل شهرداري اصفهان وجود دارد، بتوانيم سفري ايمن، ارزان و راحتي را براي مردم شهر به ارمغان بياوريم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات