اقدامات استقبال از بهار سازمان سیما،منظر و فضای سبز/ بهاری زیبا در انتظار شاهرود است...

اقدامات استقبال از بهار سازمان سیما،منظر و فضای سبز/ بهاری زیبا در انتظار شاهرود است...

اقدامات استقبال از بهار سازمان سیما،منظر و فضای سبز/ بهاری زیبا در انتظار شاهرود است...

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه فعالیت ها و اقدامات استقبال از بهار در این حوزه آغاز شده است،گفت: شاهرود با کاشت 15هزار اصله درخت،400هزار گلدان گل و 500هزار اصل درختچه به استقبال از بهار خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، مسعود عشقوی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده به منظور شروع فعالیت های این حوزه در بخش اقدامات استقبال از بهار99در ارائه خدمات مطلوب در راستای زیبایی منظر شهر،طراوت و نشاط فضای شهری فعالیت های این سازمان رسما وارد مرحله اجرایی شده است،افزود: کاشت 15هزار اصله درخت از جمله چنار( در راستای واکاری مسیرهای قدیمی شاهرود چون 22بهمن، فردوسی،آزادی و...) زیتون تلخ، زبان گنجشک، سرو شیراز و نقره ای در نقاط مختلف شهر،500هزار اصله درخچه چون یوکا، به ژاپنی، ژونیپروس،کامیس پاریس و ... ، همچنین 400هزار گلدان بنفشه، گلهای فصلی چون همیشه بهار، شب بو، لاله و سینره در پارکها، میادین، رفیوژهای سطح شهر کاشته خواهد شد.

وی ضمن بیان این مطلب که در سال جدید هم چون سنوات گذشته بهاری زیبا در انتظار شاهرود خواهد بود، ابراز داشت: آماده سازی پارکها، هرس، سم پاشی زمستانه، کلتیواتور، لایروبی باغچه ها، پاجوش زنی، آماده سازی غرفه های تجاری در پارکها، طراحی و آماده سازی مناطق مربوط به گلکاری ، کشت رزهای هلندی در ده رنگ و اقدامات مربوط به روز درختکاری در دست اجرا است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه در راستای اقدامات استقبال از بهار این حوزه در جبهه های مختلفی کار اجرایی را آغاز کرده است، عنوان داشت: از آنجا که حیطه فضای سبز از جمله بخشهای مهم و قابل مشاهده در راستای استقبال از بهار به شمار می رود و اقدامات مربوط به آن به طور ملموس در سطح شهر قابل مشاهده است، تمامی تلاش مان را خواهیم کرد تا شهر را چون سنوات گذشته بسیار زیبا و باطراوت و در شان شهروندان و مسافران نوروزی آماده و مهیا سازیم.

شایان ذکر است، نظافت کامل سرویس های بهداشتی عمومی و پارکها ، اصلاح شیر آلات ، تعبیه سطل های زباله، اصلاح آبنماها و استخرهای موجود در پارکهای سطح شهرو ... از دیگر نکات قابل توجهی است که در راستای جبران کاستیهای آن اقدام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات