پروژه فاز دوم بوستان ملل به همت مجموعه شهرداری ساری در حال انجام است

پروژه فاز دوم بوستان ملل به همت مجموعه شهرداری ساری در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،پروژه فاز دوم بوستان ملل به طول 6.5 کیلومتر از پل کابلی تا منطقه تنگه لته با هدف توسعه گردشگری و ارتقای رونق اقتصادی در حال اجراست.

سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری تاکنون 1100 متر از این پروژه را بارریزی کرده است و عملیات لجن برداری، خاکبرداری و تسطیح و رگلاژ سطح شیب‌دار نیز از جمله فعالیت‌هایی است که این سازمان در محل پروژه، در دست اقدام دارد.

عملیات دیوار حائل 150 متری زیر دوربرگردان پل کابلی در راستای تثبیت و تعریض جاده دوربرگردان و ایجاد پیاده رو فاز دوم بوستان ملل از دیگر اقدامات این سازمان است.همچنین 70 متر از طول خط پروژه تخریب و عملیات خاکبرداری و بتن ریزی آن نیز انجام شده است.

بنابراعلام سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، تاکنون 20 متر از طول دیوار حائل تا ارتفاع 3 متر بتن ریزی شده است و اصلاح سطح شیب دار (تریمینگ) ، اجرای لاینینگِ باقی مانده ،مرمّت آسیب‌دیدگی ناشی از بارش سیل‌آسای ابتدای سال جاری و تعریض رودخانه از دیگر اقدامات این پروژه خواهد بود.

خاکبرداری به منظور آزادسازی ،تثبیت جاده سلامت و ایجاد فضا سازی در مسیر لایینگ به عرض 20 متر، از دیگر مراحل اجرایی این پروژه است.

پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی برای مرکز استان به همت مجموعه شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در حال اجراست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات