به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح ، نیروگاه شهید مفتح موفق به کسب مقام نخست ضریب اطمینان، نرخ انرژی قابل تولید و مقام دوم ضریب آمادگی در تابستان سال جاری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح ، نیروگاه شهید مفتح موفق به کسب مقام نخست ضریب اطمینان، نرخ انرژی قابل تولید و مقام دوم ضریب آمادگی در تابستان سال جاری شد.

بر اساس گزارش فصلی مدیریت شبکه برق ایران اعلام شد:کسب مقام نخست نیروگاه شهید مفتح در ضریب اطمینان و نرخ انرژی قابل تولید

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح ، نیروگاه شهید مفتح موفق به کسب مقام نخست ضریب اطمینان، نرخ انرژی قابل تولید و مقام دوم ضریب آمادگی در تابستان سال جاری شد .

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، بر اساس گزارش فصلی بازار برق مدیریت شبکه برق ایران، نیروگاه شهید مفتح موفق به کسب مقام نخست ضریب اطمینان، نرخ انرژی قابل تولید و مقام دوم ضریب آمادگی تولید در تابستان سال جاری در بین نیروگاه‌های بخار کشور شد .

بر اساس این گزارش، رتبه‌بندی، نیروگاه‌های بخار کشور در چهار بخش؛ نرخ انرژی قابل تولید، ضریب بهره‌برداری، درصد آمادگی و ضریب اطمینان و بر اساس شاخص‌های فنی، اقتصادی و به تفکیک فناوری صورت گرفته‌است .

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح در این خصوص ضمن تبریک این موفقیت، گفت: کسب این موفقیت‌ها نتیجه همت، تلاش و همدلی تمامی کارکنان نیروگاه در همه بخش‌ها است . عبدالمجید دیناروند اظهار کرد: کسب این افتخارات وظیفه ما را سنگین‌تر از گذشته می‌کند تا ضمن حفظ آمادگی تولید و تکرار موفقیت‌ها، با مطالعه، تحقیق و آموزش، بر توان علمی و تخصصی خود بیفزاییم . وی برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام فعالیت‌های فنی نیروگاه و همچنین انجام تعمیرات به‌موقع و نگهداری از تجهیزات را ازجمله وظایف و اقدامات کارکنان در حوزه معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی و معاونت تعمیرات و نگهداری برشمرد که جای قدردانی دارد .

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح از کارکنان معاونت تولید، اعم از شیمی و بهره‌برداری که با تلاش خود موجب پایداری واحدهای این نیروگاه شده‌اند تشکر کرد .

دیناروند نقش کارکنان معاونت مالی و پشتیبانی را قابل توجه برشمرد و تصریح کرد: تأمین منابع مالی و خرید قطعات فقط گوشه‌ای از فعالیت همکاران ما در معاونت مالی و پشتیبانی است که جا دارد از تلاش بی‌وقفه آن‌ها قدردانی کنم . وی در ادامه از زحمات کارکنان حراست در حفاظت و کنترل رفت‌وآمد و دقت در ورود سوخت استاندارد تشکر کرد و در پایان از کارکنان دفتر توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین دفتر هیئت‌مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی که دوشادوش تمامی کارکنان در رسیدن به اهداف و تعالی شرکت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، قدردانی و تشکر کرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح یک شرکت در شهر همدان می باشد

      نظرات