موفقیت در دستیابی به اهداف سازمانی با تحقق تحول گرایی

موفقیت در دستیابی به اهداف سازمانی با تحقق تحول گرایی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اظهار داشت: حوزه منابع انسانی ظرافت های خاصی دارد و برای دستیابی به نتیجه مطلوب در این حوزه باید با برنامه ریزی پیش رفت.

مهندس جواد بهدانی با بیان این که در این حوزه در زمینه نیروی انسانی اقدامات مهمی انجام شده خاطر نشان کرد: نوع کار مدیریت در حوزه نیروی انسانی به گونه ای است که باید با برنامه ریزی جامع تصمیم گیری شود تا پویایی سازمان به نحو مطلوب حاصل گردد.

وی ادامه داد: مسئولیت هرگونه تغییر و تحول در راستای توسعه نیروی انسانی در شهرداری و سازمان های تابعه بر عهده این معاونت می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند اضافه کرد: بحث آموزش یکی از محورهای اساسی در حوزه منابع انسانی است و پویایی، به روز و با برنامه بودن در معاونت توسعه مدیریت و منابع، سازمان را به جلو می برد چون نقش آفرینی کارکنان در اختیار این مجموعه است.

بهدانی با بیان این که هر ارگانی با تحول گرایی می تواند در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کند، تصریح کرد: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، فناوری های نوین و توانمندی‌های بیرونی در حوزه تحول سازمانی و توانمندسازی نیروی انسانی بهره گیری شود.

وی با اشاره به این که مشارکت، ایده پردازی و پیشنهاد درباره موضوعات مرتبط با نیروی انسانی از وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع است، یادآور شد: با نظارت بر تمامی سطوح سازمانی باید در راستای نخبه پروری اقدام و به گونه ای برنامه ریزی نمود تا با بهره گیری از فن آوری های نوین در انجام امور، کارایی و راندمان نیروی انسانی موجود افزایش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات