شیفت شب سامانه 137 شهرداری قزوین راه اندازی شد

شیفت شب سامانه 137 شهرداری قزوین راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: با تاکید و حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و به منظور خدمات رسانی بیشتر و پیگیری سریع تر مطالبات و پاسخگویی به شهروندان، شیفت کاری شب این سامانه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از ظرفیت معلولین در نهادهای دولتی، افزود: در همین راستا در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قزوین  با کانون معلولین توانا، دو نفر از معلولین تحت پوشش بهزیستی با فراگیری آموزش های لازم برای فعالیت در شیفت شب سامانه 137 به عنوان کارشناس پاسخگویی به تماس های شهروندان مشغول به کار شدند.

رحمانی با اشاره به راه اندازی شیفت شب سامانه 137 گفت: سرعت ارائه خدمات و پیگیری درخواست های مردمی از شهرداری افزایش قابل توجهی خواهد داشت و شهروندان قزوین می توانند مشکلات امور شهری خود را با برقراری تماس با سامانه 137 به صورت شبانه روزی به اطلاع کارشناسان و مدیران حوزه مدیریت شهری برسانند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین توجه به افکار عمومی، تعامل با شهروندان و شناخت مطالبات و مشکلات شهری را از اولویت های شهرداری قزوین برشمرد و افزود: این سامانه با رعایت اصول شهروندمداری و پاسخگویی مسئولانه، در سه شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان برای جلب رضایت شهروندان تلاش می کند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات