آمادگی کامل شهرداری گرگان در فصل زمستان/ تعبیه مخازن شن و ماسه در سطح شهر

آمادگی کامل شهرداری گرگان در فصل زمستان/ تعبیه مخازن شن و ماسه در سطح شهر

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در فصل سرما و احتمال افزایش سرما و وقوع بارش برف در سطح شهر، شهرداری گرگان با آمادگی کامل برای مقابله با سرما و ارائه خدمات مناسب به شهروندان به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر آماده به کار بودن تمامی ماشین‌آلات سنگین تصریح کرد: در این راستا 2 هزار کیسه نمک و ماسه و 200 تن ماسه در محل‌های مناسب دپو شده تا در صورت نیاز عملیات نمک‌پاشی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در سه نقطه شهر گرگان توسط شرکت‌های پیمانکار شهرداری تجهیز کارگاه انجام شده تا در صورت نیاز عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی، امدادرسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام شود.

صفری بیان کرد: یکی از اقداماتی که شهرداری گرگان برای خدمت‌رسانی سریعتر در سطح شهر اجرایی کرده، نصب باکس‌های ماسه و نمک در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: 25 باکس ماسه و نمک در نقاط مختلف شهر بخصوص محورهای شیب‌دار تعبیه شده که در صورت یخ‌زدگی سطح معابر، نیروهای خدمات شهری و حتی خود شهروندان با  استفاده از ماسه و نمک‌های موجود در این باکس‌ها اقدام به نمک‌پاشی معابر کنند.

صقری تاکید کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری گرگان در سه شیفت کاری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات