تعویض دو عرشه پل بزرگراه آزادی-بولوار سجاد

تعویض دو عرشه پل بزرگراه آزادی-بولوار سجاد

تعویض دو عرشه پل بزرگراه آزادی-بولوار سجاد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از اجرای عملیات تعویض دو عرشه فلزی پل بزرگراه آزادی-بولوار سجاد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهروز کیانی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نیمه شب پنجشنبه ۲۶ دیماه ۹۸ تقاطع بزرگراه بزرگراه آزادی-بولوار سجاد شاهد عملیات تعویض و نصب دو عرشه فلزی پل عابر پیاده در این نقطه از شهر بود .
بهروز کیانی با بیان این مطلب که این پل از پر تردد ترین پل های عابر پیاده است و در یکی از مهم ترین نقاط شهر احداث شده است، اظهار داشت: به دلیل عمر بالا و ایجاد برخی نقایص در آن، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی چندین بار مبادرت به بهسازی و تعمیر این پل و آماده سازی برای بهره گیری شهروندان کرده است، اما این بار به جهت تامین ایمنی و رفاه حال بیشتر همشهریان این سازمان پس از انجام هماهنگی های لازم با فرماندهی محترم پلیس راهور استان خراسان رضوی مبادرت به تعویض دو عرشه فلزی این پل به طول مجموعا ۱۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال شده است.
کیانی افزود: این عملیات در دقایق ابتدایی روز جمعه ۲۷ دیماه ۹۸ آغاز و تا پایان روز انجام می شود، سعی بر این بوده که معابر بسته شده به دلیل انجام این عملیات در کمترین زمان ممکن باز گشایی گردد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات