برگزاری آیین بهره‌برداری از پردیس رفاهی آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در این جلسه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با ابراز خرسندی و قدردانی از گزارش پروژه‌های آماده بهره‌برداری اظهار داشت: با حضور مدیران مدبر، سخت‌کوش و پرتلاش در مجموعه آبفا شیراز و با ارزیابی عملکرد و تعامل بین آنان می‌توان به نتایج درخشان کارنامه شرکت پی برد.

ا.بخش نظر پور با اشاره به این مطلب که در کلان‌شهر شیراز امکان مانور کار زیاد است افزود: شرکت به نسبت تعداد مشترک به نسبت سایر استان‌ها جلوتر است.

در این جلسه معاون مالي و پشتيباني آبفا شیراز، به ارائه گزارش از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت در سال جاری پرداخت.

علی حق نگهدار در بخش دیگری از ارائه گزارش خود از تکمیل و آماده‌سازی ساختمان مرکزی جدید آبفا شیراز و ساختمان جدید آزمایشگاه آبفا شیراز خبر داد.

مجتمع رفاهی پردیس آبفا شیراز، نوسازی اتفاقات شرق و احداث ساختمان حمل‌ونقل و واحد ساختمان، شناسایی و جمع‌آوری اقلام مازاد و ضایعاتی شرکت در بخش‌های مختلف توسط واحد انبار، پرداخت تسهیلات امور اداری و رفاه از موارد ارائه‌شده در گزارش معاونت مالي و پشتيباني آبفا شیراز بود.

هم‌چین بهمن بهروزی، معاون مهندسي و توسعه شرکت آب و فاضلاب شیراز به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت مربوطه پرداخت و گفت: کلان‌شهر شیراز با 75 در صد برخورداری شبکه فاضلاب از متوسط كشوري درصد برخورداري از سامانه بهداشتي دفع فاضلاب پیشی گرفته است.

بهمن بهروزی اظهار داشت: از 3 خط اصلی شبکه فاضلاب کلان‌شهر شیراز 2 خط به اتمام رسیده و با اتمام خط سوم می‌توان گفت شبکه فاضلاب شیراز تمام است.

در پایان این مراسم با اعطا لوح تقدیر از تمامی معاونین و مدیران تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات