"گذر نسیم یاس" پذیرای عزاداران فاطمی است

"گذر نسیم یاس" پذیرای عزاداران فاطمی است

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی افزود: با هدف بازنمایی واقعه شهادت حضرت زهرا (س)، تصاویری از به آتش کشیدن خانه حضرت علی (ع) و حمله کوفیان به منزل ایشان در پیاده راه فرهنگی قزوین واقع در میدان آزادی بازسازی شده است.

این مسئول عنوان کرد: فضاسازی این میدان به صورت ویژه توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و با مشارکت بسیج هنرمندان انجام شده و گذری با ایستگاه ها و غرفه های مختلف از جمله بازسازی خانه حضرت فاطمه (س)، قبرستان بقیع و ... برپا شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این فضا یادواره شهدای جاویدالاثر و سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی نیز برپا است.

قاسمی یادآوری کرد: علاوه بر برپایی "گذر نسیم یاس"، این سازمان نسبت به فضاسازی شهر با نصب بیش از 500 پرچم مشکی چاپ شده با مضمون شهادت حضرت فاطمه(س)، نصب 14 هزار متر ریسه مشکی در سطح شهر و نصب پرچم های عرضی در معابر مختلف سطح شهر اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین یادآور شد: این نمایشگاه از 28 دی ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 9 بهمن ماه، هر روز از ساعت 9 تا 21  پذیرای شهروندان خواهد بود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات