گـره کـور پـیاده راهی که...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از آزاد سازی قسمتی از راستگرد بلوار دانشجو به بلوار شهید بهشتی با هدف روان سازی پیاده راه های اطراف میدان امام حسین(ع) با هزینه 9 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی از آزاد سازی قسمتی از راستگرد بلوار دانشجو به بلوار شهید بهشتی با هدف روانسازی پیاده راه های اطراف میدان امام حسین(ع) با هزینه 9 میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای بازپیرائی این محل مبلغ 500 میلیون ریال پی بینی شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه روند آزادسازی و طرح تعریض شهری به صورت بی وقفه در حال اجرا است، افزود: طرح آزادسازی معابر شهری و تخریب ملک های مزاحم که در این طرح قرار داشتند با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره های ترافیکی در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و تهدید می کند به علاوه خسارات جانی و مالی ناشی از آن همواره یکی از عوارض ناگوار حمل و نقل در جوامع امروزی است، به همین منظور روان سازی جریان های ترافیکی و پیاده رو سازی خیابان ها یکی از مهمترین روش های موثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

کشفی افزود: با توجه به اینکه این نقطه ترافیکی یکی از پرترددترین معابر شهر است و به دلیل وجود ملک مذکور شاهد گره های ترافیکی در طول روز بوده ایم، به منظور رفع مشکل پیاده راه مذکور و روانسازی ترافیک شهری اقدام به تخریب و آزادسازی نمودیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد یاد آور شد آزاد سازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان دهنده توجه مدیریت است و در همین راستا آزاد سازی معابر در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی همچنین بر لزوم امنیت و آسودگی کامل در خیابان ها و پیاده راه ها با ایجاد طرح آزادسازی معابر شهری در راستای رفع گره های ترافیکی تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات