شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی موفق به دریافت رتبه نخست جشنواره...

در مراسم تقدیر از دستگاه‎های برتر در جشنواره شهید رجایی استان خراسان رضوی که باحضور استاندار و دیگر مسئولین دستگاه‎های اجرایی استان برگزار گردید، از شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این مراسم رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی با اشاره به وقایع اخیر، پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف عالیه نظام را از اصول اساسی بویژه در دستگاه های دولتی برشمرد و افزود: اگر بخواهیم از تلاطم وقایع اخیر و دسیسه های دشمنان به سلامت بگذریم باید همه پشتیبان ولایت فقیه بوده و با اتحاد و همدلی برابر تمام دشمنان این آب و خاک مقاومت کنیم.

استاندار خراسان رضوی ارزیابی دقیق دستگاه های اجرایی را در خدمت رسانی بیشتر به مردم اولویت اساسی دانست و افزود: باید ساختار های دستگاه دولتی را کوچک و در عین حال چابک و با کارآیی بالا تدوین کنیم چرا که هر چه بتوانیم از هزینه های بخش جاری دولت کم کنیم، خواهیم توانست در اشتغال زایی و توانمند سازی بخش خصوصی موفق باشیم.

در این جلسه جمشیدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با تشریح روند اجرای ارزیابی عملکرد گفت: شاخص های ارزیابی در راستای ده برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور است که در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی اجرا شده، این فرایند با صرف 3000 نفر ساعت به انجام رسیده است.

محمد حسین کرابی، رئیس گروه بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در تکمیل این خبر افزود: شرکت آب منطقه ای توانست در شاخص های عمومی رتبه اول را کسب نماید و در شاخص های اختصاصی نیز توانست تمام 1000 امتیاز را بدست آورد.

وی جمع کل امتیازات شرکت را در هر دو بخش عمومی و اختصاصی 1895 امتیاز برشمرد.

در پایان این مراسم به شرکت های برتر تندیس جشنواره و لوح تقدیر با امضای علیرضا رزم حسینی، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان خراسان رضوی اهدا شد؛ در بخشی از متن این لوح تقدیر نامه خطاب به محمد علایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان رضوی آمده است: در سال رونق تولید از همت و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمامی کارکنان آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1397 قدردانی به عمل می آید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات